کد خبر 1018534
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
اغتشاشات - کراپ‌شده

سرهنگ گنجه از دستگیری پنج تن از عاملان اغتشاشات اخیر که در روز اول ناآرامی ها با آتش زدن لاستیک و سطل های زباله در سطح بزرگراه آزادگان این مسیر را مسدود کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید محمد گنجه در تشریح این خبر اظهار کرد: روز اول اغتشاشات، خبری مبنی بر اینکه بزرگراه آزادگان توسط تعدادی از آشوبگران با آتش زدن لاستیک و سطل زبانه مسدود و بار ترافیکی سنگینی در این منطقه ایجاد شده است، برای بررسی موضوع در دستور کار مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دستگیری راننده کمپرسی نخاله‌ریز در بزرگراه زین‌الدین

وی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که عامل انسداد بزرگراه آزادگان چند تن بودند که قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مخفیگاه یکی از عاملان انسداد در حوالی شرک گلریز است و مراقبت های ویژه از مخفگیاه متهم انجام شد.

گنجه اضافه کرد: پس از حصول اطمینان از اینکه متهم در مخفیگاهش د حضور دارد، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت وی صادر شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی بیان داشت: با دستور قضائی هفدهم آذر ماه اولین عامل انسداد برزگراه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

این مقام پلیسی، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر ۴ همدست وی نیز در ۴۸ ساعت اخیر در عملیات های مستقل و جداگانه ای دستگیر و با تکمیل تحقیقات پلیسی، هر ۵ عامل انسداد بزرگراه آزادگان به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 1
    درود خدا بر پلیس عزیز افرین به اقتدارتان رحم به ابن اختشاش گران نکنید وگرنه خدای ناکرده ماست گرون بشه!!به این بهونه ازسوراخی دیگر بیرون میان!!!!
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 1
    5 طناب دار برایشان کنار بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس