پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خانگی‌اش از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان به برتری دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. مهدی ترابی در دقیقه 52 و عبدالله حسینی بازیکن گل‌گهر در دقیقه 80 برای سرخپوشان گلزنی کرد و علیرضا ابراهیمی در دقیقه 88 دروازه پرسپولیس را باز کرد.

برای دیدن خلاصه دیدار پرسپولیس و گل گهر اینجا کلیک کنید

ترکیب پرسپولیسعلیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، بشار رسن (84 - مهدی عبدی)، وحید امیری (66 - فرشاد احمدزاده) و علی علیپور.

ترکیب گل‌گهر: میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا (85 - مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، مهرداد عبدی (85 - محسن طرهانی)، بهنام برزای، رضا محمودآبادی (70 - علی قربانخانی) و پیمان رنجبری.

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول
دقیقه 2:
 ارسال از سمت چپ توسط محمد انصاری به روی دروازه گل‌گهر ضربه سر علی علیپور را به دنبال داشت که ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 28: بازی بسته گل‌گهر سیرجان موقعیتی را به پرسپولیس نمی‌داد تا شاهد بازی سردی باشیم، اما یک ضربه ایستگاهی و ارسال آن روی دروازه می‌توانست دومین موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه میهمان ایجاد کند که مدافعان گل‌گهر توپ را دور کردند.

دقیقه 30: شوت سنگین و غافلگیرکننده محمد انصاری از راه دور به سمت دروازه گل‌گهر واکنش میلاد فراهانی را به دنبال داشت تا یک کرنر نصیب پرسپولیس شود.

نیمه دوم
دقیقه 48:
 توپ در محوطه جریمه به احمد نوراللهی رسید که شوت سرکش این بازیکن پس از برخورد به مدافع گل‌گهر راهی کرنر شد.

دقیقه 52: مهدی ترابی پس از حرکت در عرض پشت محوطه جریمه، شوتی سنگین را روانه دروازه گل‌گهر کرد که توپ به تور دروازه چسبید.

دقیقه 80: علی علیپور روی پاس خوبی که در عمق مدافعان گل‌گهر دریافت کرده بود، ضربه چیپ خود را به بالای سر میلاد فراهانی انداخت که در میانه راه عبدالله حسینی مسیر توپ را تغییر داد تا گل دوم پرسپولیس وارد دروازه گل‌گهر شود.

دقیقه 82: مهدی ترابی در نبرد با مدافعان گل‌گهر صاحب موقعیت در محوطه جریمه این تیم شد که ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 84: بهنام برزای از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 88: ارسال روی دروازه پرسپولیس از سوی بهنام برزای با ضربه سر علیرضا ابراهیمی وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 4+90: شجاع خلیل‌زاده و علیرضا ابراهیمی کارت زرد گرفتند. همچنین بهنام برزای از گل‌گهر با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

پرسپولیس با این پیروزی 25 امتیازی شد و بعد از استقلال 26 امتیازی و سپاهان 25 امتیازی به دلیل تفاضل گل در رده سوم جدول ایستاد. این در حالی است که پرسپولیس و سپاهان یک بازی کمتر نسبت به استقلال دارند.

در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر این نتایج به دست آمد

جدول رده بندی لیگ برتر پس از برد پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    14 19
    اون که گل به خودی زد پول گرفته بود حسابش چک شه.بازی تبانی بود فقط برزای داشت بازی میکرد
    • US ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      16 9
      بروتیمارستان خودتومعرفی کن بدبختای متوهم گل ترابیم تبانی بود؟
  • منصور IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    15 11
    جلوی تیم قعر جدول نود دقیقه زیر توپ زدن و با یک گل اختلاف اون هم با گل به خودی بردن ی جوری خوشحالی میکردن انگار قهرمان آسیا شدن
  • جاوید IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    14 11
    وزیر و دوستان ترمز استقلال رو کشیدید حالا خوشحال باشید تیمتون دوباره داره با ی گل ی گل و با لطف اشتباهات داوری و تبانی بازیکنان حریف به صدر جدول نزدیک میشه
  • حمید IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    8 4
    چقدر ناراحتند قرمز ها از استعفای فتحی و همه دارن ازش حمایت میکنند الله اکبر
  • ایرانی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    5 4
    دفاع استقلال نباید در دقیقه 92 اون حرکت بچه گان رو می کرد ولی خطا نبود و بازیکن پیکان هم در دیواره دفاعی استقلال جا خشک کرده بود و این شد که تیم قرمزبه اس اس نزدیک شود
  • ایرانی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    5 4
    دفاع اس اس نباید اون حرکت بچه گانه رو در دقیقه 92 می کرد و خطا نبود و بازیکن پیکان در دیواره دفاعی اس اس جا خشک کرده بود و اینطور تیم قرمز به اس اس نزدیک شد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    10 8
    مشرق جان نرسید بهتره بگی رسوندنش
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    9 8
    کیسه کشا بازی با پیکان شانس آوردن لوله نشدن. اونوقت راجع به پرسپولیس کبیر نظر میدن
  • حانیه IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    4 5
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس عزیز
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    3 2
    پرسپولیس به یکقدمی استقلال رسانیده شد! دیگه همه این رو می دونند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس