کد خبر 1018400
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
نامزدهای امریکا

نتیجه یک نظرسنجی جدید در خصوص نامزدهای حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، از سقوط «جو بایدن» به رده چهارم حکایت دارد.

به گزارش مشرق، ارزیابی Five Thirty Eight بیانگر پیشتازی «پیت بوتیجاج» در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در دو ایالت کلیدی «نیوهمشایر» و «آیووا» است.

با توجه به این نتایج، بوتیجاج شانس بالا برای کسب عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

کاهش رأی نامزدهای دموکرات آمریکا در نظرسنجی جدید

نکته قابل تامل در مورد این ارزیابی، سقوط جو بایدن به رده چهارم است و این در حالی است که تاکنون اغلب نظرسنجی های انجام شده در خصوص نامزدهای حزب دموکرات از پیشتازی وی حکایت داشتند.  

بر اساس این نظرسنجی جدید بوتیجاج در ایالت آیووا با کسب ۲۱.۴ درصد آراء در رده اول قرار داشته و بعد از او الیزابت وارن با کسب ۱۹ درصد آراء قرار دارد.  

رتبه سوم در این ایالت را برنی ساندرز با کسب ۱۷.۲ درصد آراء کسب کرده و جو بایدن تنها حمایت ۱۶.۴ درصد مردم این ایالت را کسب کرده است.  

در نیوهمپشایر اما، بوتیجاج حمایت ۱۸.۳ درصد مردم را کسب کرده و در رتبه اول قرار گرفته است.  

الیزابت وارن نیز با کسب ۱۷.۹ درصد آراء در رتبه دوم قرار گرفته و برنی ساندرز در این ایالت حمایت ۱۷ درصدی را کسب کرده است.  

میزان حمایت از جو بایدن در این ایالت ۱۶.۶ درصد بوده است.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مسعود IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    به دلیل ظهور افکار چپ و سوسیالیستی و طرح هایی مثل بیمه درمانی همگانی در حزب دموکرات از طرف سندرز و وارن... بایدن که از طیف سنتی دموکرات هاست با مشکلات زیادی روبه رو شده از طرفی بخشی از طرفداران دموکرات به خاطر عقایدشون به پیت بوتیجیج که یک همجنسگرا محسوب میشه تمایل پیدا کردند اما در هرحال این دو ایالت اولیه حالت نمادین دارند و ارای الکترال چندانی ندارند و رقابت اصلی در ایالت های بزرگ تر مثل کالیفرنیا تگزاس. میشیگان.نیویورک خواهد بود که تا الان بایدن در این ایالت ها پیشتاز است. هرچند در ایالت هایی مثل کالیفرنیا و نیویورک موقعیت متزلزلی دارد اما در ایالت هایی که دموکرات های محافظه کاری دارد مثل تگزاس یا کارولینای جنوبی با اختلاف چشمگیری پیشتازاست
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    1 0
    هر خری هم بیاد همون شیطان بزرگ می مونه ( تا زمانی که توسط صهوینیست ها اداره بشه همینه )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس