کد خبر 1016880
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
1

مردم معتقدند حواشی سیاسی این کشور بسیاری زیاد است و علت این امر اقدامات رهبران سیاسی، رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری است که برخلاف منافع ملی عمل میکنند.

به گزارش مشرق، دکتر ابوذر گوهری  در صفحه شخصی خود در کانال تلگرام خود نوشت: بر اساس نظرسنجی «یو اس تودی»، 83 درصد مردم آمریکا معتقدند جامعه آن‌ها دچار شکاف، تفرقه و بن‌بست سیاسی است.

آن‌ها معتقدند حواشی سیاسی این کشور بسیاری زیاد است و علت این امر اقدامات رهبران سیاسی، رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری است که برخلاف منافع ملی عمل میکنند.

90 درصد مردم معتقدند این شکاف‌ها باید کاهش یابد.

دمکرات‌ها و جمهوری‌خواهان معتقدند بیش از یک‌چهارم هم‌حزبی‌هایشان بسیار افراطی بوده و هیچ نقطه مشترکی با آن‌ها ندارند.

40 درصد جمهوری‌خواهان و 50 درصد دمکرات‌ها اعلام کردند حاضرند به نامزد حزب مقابل رأی دهند؛ درصورتی‌که وی برای وحدت ملی تلاش کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پ IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    14 1
    نظرسنجی داخلی هم خوبه ولی نیست
  • RS ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    4 18
    مگه آمریکا منافع ملی هم داره . آمریکایی ها 41 سال از ما عقب هستند . هنوز دوران ملاک داری و قدرت سرمایه داری حاکم هست و مردم جایی برای حرف ندارن . اما اشکالاتش نمایان نیست چون از ثروت همه دنیا غارت میشه و به آمریکا تزریق میشه . اگه یه روز تحریم جهانی بشن کل کشورشون رو جنگ داخلی بر می داره ویا یک انقلاب درونی خواهند داشت . تا نابودی ظالمانشان چیزی نمانده است
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      0 0
      داداش شما چیزی از تجارت جهانی نمی دونی فرمایش نکن در یک بورس آمریکا اندازه کل آسیا و آفریقا مبادلات مالی میشه حالت خوبه بزرگ ترین مصرف و تولید کننده جهانه ما خودمون از آمریکا غلات وارد می کنیم که الان بهمون نمی دن رفتیم سراغ برزیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس