کد خبر 1018194
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
زاکانی

زاکانی گفت: یکی از اهداف من از ورود به مجلس برخورد و مبارزه با فساد است. مشخص است که چه کسانی ناراحت هستند و به دست و پا زدن افتاده اند.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا زاکانی صبح امروز ‍پس از نشست بررسی و تحلیل واقعیت‌های افزایش قیمت بنزین، در پاسخ به سوالی پیرامون خبر و فیلم منتشر شده در رسانه های زنجیره ای با هدف القای بی اطلاعی ایشان از شهر قم به عنوان حوزه انتخابیه به شرح این ماجرا پرداختند.

ببینید:

فیلم/ تخفیف چند دلاری بنزین به «از ما بهتران»

فیلم/ تغییر طرح بنزینی دولت در مجلس آینده

دکتر زاکانی با بیان اینکه من در حال طی کردن مراحل ثبت نام در انتخابات مجلس بودم و هنوز مراحل کار به پایان نرسیده بود گفت: خبرنگار محترمی از من درباره مشکلات قم سوال کرد و بنده درباره‌ فرودگاه، مترو، منوریل و ... توضیحاتی دادم. ایشان از من پرسید که بافت فرسوده‌ای از قم را نام ببرید. گفتم من بروم و برمی‌گردم، ولی به دلیل اصرار خبرنگار در نام بردن یک محله فرسوده گفتم «شادقلی خان».

وی افزود: خبرنگار از من خواست تا نام محله دیگری را ببرم که گفتم «بعدا بیا مابقی رو بهت میگم».

بیشتر بخوانید

پشت پرده عدم شناخت زاکانی از شهر قم

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه «از این همه هجمه و تخریب تعجب می کنم» گفت: یکی از اهداف من از ورود به مجلس برخورد و مبارزه با فساد است. مشخص است که چه کسانی ناراحت هستند و به دست و پا زدن افتاده اند. 

وی افزود: واقعا انسان از این نحوه مواجهه خجالت می‌کشد. شأن نماینده مجلس که می‌تواند در سطح ملی و قانون گذاری کار کند را پایین می‌آورند. اینها نتیجه ترس و استیصال است.

نماینده مجلس نهم با بیان اینکه بنده سه نوبت در قم سکونت داشتم گفت: دهه هفتاد در خیابان بنیاد خانه داشتم و زندگی میکردم. امروز هم در پردیسان منزل دارم. با این حال نمی توانم محله‌های قم را نام ببرم؟ من محله چهارمردان را بلد نیستم؟ من نمی دانم شهرک قائمیه، شهرک فاطمیه و یا جمکران چه مشکلاتی دارند؟

زاکانی در پایان با بیان اینکه این حاشیه ها جز خنده برای من چیزی نداشت، گفت: من مردانه برای کار و مبارزه با فساد وارد عرصه شدم، بیایید مردانه رقابت کنیم. این حرف ها سبک است. بیشتر دردشان آمده است که قرار است با فساد برخورد شود و کشور با شفافیت و کارشناسی اداره شود. 

دانلود

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    52 38
    یک فرد حزب اللهی که مدیر مسئول سایت جهان نیوز میشه محلات قم را نشناسه.؟!یک چیزی بگند با عقل جور بیاد.بهانه وحرف دیگه ندارند .!!!
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
      2 0
      کاری که با بقیه میکرد سر خودش در اومد. بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    24 2
    اقایون و خانومای اصلاح طلب شما که میگین رئیس جمور هیچ کارهست، مجلس هیچ کاره ست،همه چی دست رهبریه!! پس چرا موقع انتخابات اینقد خودتون رو جِر میدین تا رای بیارین؟؟!! چرا دوس دارید برید جایی که توش هیچ کاره این.؟؟؟؟؟ جواب لطفا..
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    24 5
    درود بر زاکانی
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    54 38
    اصلاح طلب یعنی نه کار میکنند و نه میگذارند دیگرون هم کار کنند اصلاح طلب یعنی بدرد نخور
  • باغبان پیر FR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    22 29
    آقای زاکانی با همین فرمان و با نور بالا بروید جلو. امیدواریم بعد از اسفند ماه صدای شما را از تریبون خانه ملت که باید در رأس امور باشد درباره مطالب زیر بشنویم "مبارزه با اختلاس ها, رانت ها, ویژه خواریها, زمین خواری, شفافیت های مالی و پاسخ گویی دولتمردان و مسولین در قبال مسولیت هایشان. هدایت نقدینگی و سپرده گذاریهای بانکی به سوی اشتغال و تولید. هدایت و حمایت سرمایه گذاری و ایجاد بسترهای اشتغال و تولید در مناطق روستایی و مناطق محروم, برنامه ریزی و حمایت از واحد ها و نهاد های تولیدی اقتصاد مقاومتی, بسیج نمایندگان در وضع قوانین عدالت خواهانه بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی (دفاع از سرمایه های ملی, ایجاد شرکت های تعاونی, حمایت از سرمایه گذاری های خصوصی بدون رانت و اختلاس), شناسنامه دار کردن واحد های تولیدی خانوادگی و مردمی. تنظیم و کنترل واحد های تولیدی, خدماتی خانوادگی و صنفی در راستای چرخه یک اقتصاد سالم, شفاف, پایدار و با کیفیت. تداوم و تحول در مسکن مهر با مشارکت استانداری ها, فرمانداری ها, شهرداری ها, دهداری ها, انبوسازان و مشارکت های مردمی جهت برطرف کردن مشکل مسکن اقشار کم در آمد و زوج های جوان فاقد مسکن, هدایت و تشویق و ارزشگزاری آموزش های کاربردی حرفه ای. سرمایه گذاری و حمایت و مجاب کردن واحد های اقتصادی در مشارکت مالی پژوهشکده های دانش بنیان و تحقیقی. حمایت و کمک به مخترعین… خواستن توانستن است, امید است که در گام دوم انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ انقلابات گوناگون شکوفا شوند: انقلاب فرهنگی اجتمایی , انقلاب مدیریتی, انقلاب اقتصادی, انقلاب علمی پژوهشی, انقلاب صنعتی و از همه مهمتر انقلاب فرهنگ خود باوری و انقلاب تجلی اراده ها با کار, کوشش, خلاقیت, تولید, نوع آوری و عشق به کمال و جمال. خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد. این جمال و کمال زیبنده مردمی می باشد که ۴۰ سال مشکلات و سختی ها را تحمل کردند اما در مقابل جهانخواران مستکبر و استحمارگران سر تعظیم فرود نیاوردند. به راستی که راست قامتان جاودانه تاریخ خواهند شد.
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    12 25
    باز هم اصلاح طلبان تهوع آور...
  • دانشجو امیرکبیر IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    14 49
    خدا میدونه زاکانی پنجاه نفر هست خودش به تنهایی و به اندازه پنجاه نماینده بدرد میخوره واقعا امیدوارم کمی درایت بخرج بدن و بهش رای بدن همه مردم قم
  • حمید IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    13 33
    این بابا خودش ساکن قم بوده چند سال انوقت خبرنگار ابله پرسیده نام چندم حله را ببر خاک بر سر خبرنگاران بی سواد مزدور
  • ایرانی IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    9 1
    تعلم الصدق قبل الحدیث.اگر واقعا امدی که بافساد مبارزه کنی رحمت به شیری که خوردی. مثل دکتر پارسایی نماینده استان فارس که درمجلس واقعا صادقانه حرف میزند. اینو شما بهتراز من میدانی دکتر زاکانی که زیاده خواهان شروع به تخریب میکنن که در دوجناح نفوذ دارند مخصوصا جناح خود جنابعالی. نطق هایی که داشتی تابحال درمجلس منطقی وعقلانیست. اگرواقعا هدفت مبارزه بافساد هست ان شاالله که دعای مردم درحقت کارساز باشدوپیروز گردی. ادعاومنی الاجابت من الله
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    10 26
    درود بر حزب اللهی های حقیقی ای مثل زاکانی که الحق جای امثال ایشون در مجلس خالیست.
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    9 47
    اصن اسم زاکانی میاد تن همه مفسدین میلرزه در دوره قبلی نمایندگی ایشون فساد توسط ایشون ریشه کن شد این سری لابد اومدن ریشه کن تر کنه
  • معلم قمی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    10 30
    بنده هم که ۴۵ سال است قم سکونت دارم و متولد قم چه بسا همه محلات و خیابانهای قم را نشناسم. مگر نمایندگان لیست تدبیر و امید تهران همه محلات تهران را دقیق می شناسند؟؟؟ مهم تعهد و کارآیی و دلسوزی و ولایتمداری نماینده است و ساده زیستی و مردم داری او که همه این خصوصیات در دکتر زاکانی وجود دارد. به کوری چشم اصلاح طلبان و بدخواهان………
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    10 12
    اصلاح طلبان لقمه شان از مال حرامه چه خبرنگار اصلاح طلب چه مسئول اصلاح طلب و کارشان تخریب و ویرانی برای ملت و کشوره
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    8 36
    تهران بودی رای میدادم بهت
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      1 0
      توبرو قم رای بده.
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    5 1
    این خبرنگار از رسته همون خبرنگاری بود که از وزیر نفت یه هفته قبل از گرون شدن بنزین درباره ی قیمت بنزین سوال کرد.
  • سعید IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    32 2
    با این وضع بد اقتصادی ومعشیت مردم مجلس پرخرج ویا فوتبال پر خرج چه بدرد می خورد حال چه زاکانی باشد چه ساحشوری چون نمایندگان ههیشه قانونی تصویب می کنند که منفعت خودشان ضربه نخورد اگر واقعا مجلس مردمی باشد اول حقوق بالای خودشان کم گردد تا درد مردم را بیشتر درک کنند
  • حميدرضا داودي IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    6 34
    سلام اين سوال كه آيا دكتر زاكاني محلات قم را نميشناسند را بنده پاسخ ميدهم . مردم شريف ايران 10 دوره از قدمت قانونگذاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي گذرد . زمان آن رسيده كه نگاه نوو درستي به شرائط كشور و انتخاب مجريان ومسئولان كشور داشته باشيم . مجلس شوراي اسلامي باجايگاه رفيع و بلندي كه دارد بطن دموكراسي كشوراست و لازم است افرادي به عنوان سكانداران آن انتخاب شوند كه نگاه جامعي به شرائط كشور داشته باشند . با اين نگاه براي گام دوم انقلاب قدم برداريم كه انتخاب هرنماينده منتخب نماينده ايران اسلامي است نه نماينده يك حوزه انتخابيه . پس لزومي به شناخت يك محله از يك استان براي انتخاب صالح داشتن مفهومي ندارد . با شعار ونگاه يك نماينده يك ملت و يك كشور انتخاب درست را انجام دهيم .
  • GB ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    41 2
    مشرق ستاد خبررسانی پاکی و خوبی و دانشمندی زاکانی
  • LB ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    8 16
    اصلاح طلبان فشل و پیر و بی تدبیر که لفت و لیسشان پدر مملکت را دراورده از آمدن هر فرد دیگری از هر جریان و خطی هم که باشه هراسانند.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 6
    دارو دسته احمدی نژاد میایند چه بر سر ملت میاید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس