کد خبر 1017893
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
مرد بانکی

مرد بانکی که قصد داشت با طلاق دادن همسرش با زن جوانی که همکارش بود ازدواج کند به دردسر شومی افتاد.

به گزارش مشرق، روز شنبه ۱۶ آذر امسال خانواده‌ای با مراجعه به اداره پلیس از مرگ پدرشان در بیمارستان رسالت تهران خبر دادند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند. دختر خانواده به ماموران گفت: همراه پدر و دو فرزندم به پارک زیر پل سیدخندان رفتیم تا مچ شوهرم را که قصد دارد با زن دیگری ازدواج کند، بگیرم که در این صحنه بین من و همسرم بحث بالا گرفت و شوهرم با پدرم درگیر شد که ناگهان حال پدرم بد شد و وقتی او را به بیمارستان رساندیم سکته کرد و به کام مرگ فرو رفت. بدین ترتیب تیمی از ماموران به سراغ شوهر زن جوان رفتند و شامگاه شنبه او را در خانه اش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

انفجار شدید منزل مسکونی چهارطبقه در شهرری

مرد جوان صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس پرونده گفت: ۱۰ سال قبل با همسرم ازدواج کردم و در این سال‌ها همسرم به من شک داشت، اما با همه اختلافاتی که داشتیم به زندگی مان ادامه دادیم تا این که یکی از همکارانم در بانک از من پول قرض گرفت و همسرم فیش بانکی را که به نام همکارم که یک خانم است، در جیب لباسم پیدا کرد.

وی افزود: همسرم وقتی دید من برای زن جوان پول واریز کردم شروع به تهمت زدن کرد و می‌گفت که من با این زن در ارتباطم و یک روز به سراغ همکارم در بانک رفت و شروع به داد و فریاد کرد. مرد جوان ادامه داد: بعد از این ماجرا من برای دلجویی به سراغ همکارم رفتم و با هم شروع به صحبت کردیم که متوجه شدم او قصد دارد از همسرش جدا شود و من هم که از رفتارهای همسرم خسته شده بودم، تصمیم به جدایی داشتم و در همان روزهای نخست آشنایی تصمیم گرفتیم با جدایی از همسرانمان با هم ازدواج کنیم.

این مرد گفت: درباره طلاق با همسرم صحبت کردم و گفتم سرمایه و پولی که جمع کردیم نصف، نصف تقسیم می‌کنیم، اما همسرم حاضر به جدایی نبود و هر روز با هم اختلاف داشتیم تا این که همکارم یک روز خواست به دیدنش در پارک بروم تا تکلیف اش را روشن کنم. وی افزود: صبح شنبه با همکارم در پارک کوچکی که زیر پل سیدخندان است قرار داشتم و نمی‌دانستم همسرم مرا تعقیب می‌کند، همکارم از من خواست اگر از همسرم جدا نمی‌شوم به این رابطه ادامه ندهیم و اگر هم تصمیم به جدایی دارم تکلیف اش را زودتر روشن کنم که ناگهان زنم وارد پارک شد و شروع به جیغ و فریاد کرد و در ادامه دعوا به سمت خودرو رفت و به بچه هایم گفت که پدرتان می‌خواهد با این زن زندگی کند و از من طلاق بگیرد.

پدرزنم تا قبل از جیغ و فریادهای همسرم از خودرو پیاده نشده بود و زمانی که دید دخترش درگیری لفظی پیدا کرده است برای آرام کردنش از خودرو پیاده شد که ناگهان حالش بد شد و همسرم او را به بیمارستان منتقل کرد و من نیز بچه‌ها را به خانه بردم و هیچ درگیری بین من و پدرزنم صورت نگرفته است. بنا به این گزارش، داماد خانواده برای تحقیقات بیشتر دربازداشت پلیس قرار دارد و جسد پدرزن این مرد بانکی به پزشکی قانونی منتقل شده است تا علت مرگ مشخص شود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 31
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    92 78
    خاک برسرت کنند باداشتن زن وفرزند قرارمیذاری توپارک وبه هم قول ازدواج میدین!!احمق ارکجا میدونی که با این زن خوشبخت میشی توبسا بخاطرتو ازهمسرش جدا شده که این خود گناهی بزرگ است-به خاطر اینده بچه هات میرفتید مشاوره پیش روان شناس وعلت را پیدا میکردین،،مگر زن کفشه که دلت زد عوضش کنی !!خداشفاتون بده!!هنوزازواج نکردی سری خوردی وباعث مرگ یک نفرشدی جغد شوم!!
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      73 25
      این چه منطقیه؟؟!! طلاقو واس چی گذاشتن پس؟! شاید نتونن ادامه زندگی بدن با هم.. چرا انقدر زود و یکطرفه قضاوت میکنید؟! امان از تعصب نابجا امان
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      15 14
      کاش در مورد زنها هم نظرت همین بود,چون چندهمسری رو رواج ندادید,حالا باید طلاق بگیرند دیگه.
    • من IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      7 2
      وا ! شما هم مثل اون خانمه که داغ کردی حالا این وسط یکی میمیره
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    102 9
    نمیدونم مشکل چی بوده ولی شوهری که به زنش میگه تمام سرمایه زندگیم نصف نصف جداشیم؛کار خیلی بیخ داره!شوهری که نتونی با عشق وعاطفه وجذابیت نگهش داری بازور وکولی بازی هم نمیتونی! بیچاره بچه ها.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      15 5
      حکم شرع اینه که هیچ مردی چه متاهل و چه مجرد حق ندارد با زن متاهل قرار ازدواج بگذارد. حتی اگر زنی طلاق گرفته، تا چند ماه نباید با او قرار ازدواج گذاشت. این برای اینست که به صلح و سازش فرصت کافی داده شود. پس گناه چنین قول و قراری بسیار بزرگتر از کولی بازی است.
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      4 0
      حرفت درسته ولی موضوع ما نیست؛اصلا ما بحث گناه نکردیم مابحث عقلی کردیم!وگرنه رابطه عاطفی دوتا متاهل اول گناه بود؛حالا این زن نشه یه زن دلربای دیگه؛مهم اینه طرف از زنش به ستوه اومده.
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    این است نتیجه اختلاط در محیط کار و عدم تفکیک جنسیتی. آنهم در شرایطی که می دانیم زنان کارمند چطور با هفتاد قلم آرایش و عشوه در محیط کار حاضر می شوند.
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      58 17
      البته نه همه زنهای کارمند و نه همه ی اداره ها . میشه با رعایت عفاف از سوی دو طرف زن و مرد ، سالها با هم کار کرد و مشکلی هم نباشه .
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      25 15
      درود بر شما حالا هی بگند با قوانین 14 قرن قبل نمیشه زندگی کرد و نتیجه ان را در کل دنیا میبینیم چطور تمام تکنولوژی حاضر بر اساس قوانین ثابت ریاضی و فیزیک و شیمی ای که خداوند میلیارد ها سال قبل وضع کرده و صدها سال هم از کشف ان توسط انسان میگذرد پایه ریزی میشه اما روابط حسنه بر اساس فطرت ثابت انسانها نباید طبق کلام گوهر باری که فرمود بهترین زن کسی است که نامحرم نبیند و نامحرم هم او را نبیند منعقد و پایه ریزی شود؟؟؟؟؟؟؟
    • به IR ۰۸:۳۸ IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      29 4
      خودتان را گول نزنید. نمی شود زن و مرد با هم جایی کار کنند و هیچ وسوسه و تمایل شهوانی پیش نیاید. حجاب و عفاف تنها این وسوسه ها را کاهش می دهد اما هرگز به صفر نمی رساند.
    • ناشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      6 0
      دقیقا. همش میخوان دلبری کنن
    • زهرا IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      0 2
      آنچه میگویم به قدر فهم توست مردم اندرحسرت فهم درست. توکه سرت توکارخودته چطور متوجه هفتادقلم آرایش خانمهای کارمند شدی؟؟؟
  • ایرج IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    99 22
    بچه که بودم ، یادم میاد تنها جاهایی که میشد خانم شاغل دید ، مدرسه ها و بیمارستان ها و برخی بانک‌ها بود ‌. و البته همیشه این سؤال تو ذهنم بود که این خانم‌های شاغل ، کی به همسرداری و تربیت فرزند میرسن ؟؟ و الان طوری شده که با کمال تأسف ، بسیاری از مشاغل مهم ( بخاطر سیاست های غلط دولت ها ) به خانمها رسیده و پسران تحصیل کرده و آماده بکار ، یا بیکار شده اند یا به مشاغل کاذب موقتی و دلالی و ... روی آورده اند ! طوریکه این روزها از هر قهوه فروش و بوتیک و ... بپرسی تحصیلاتت چیه ؟ میگه : کارشناسی یا کارشناسی ارشد !! و البته مجرد ! که البته مجرد ماندن پسرها ( بخاطر نداشتن شغل دائم و مطمئن ) آسیبش در درجه اول به همان خانمهایی میرسه که جای پسرها را در مشاغل مختلف اشغال کرده اند .... و یکی از دلایل مهم معضلات اخلاقی جامعه همینه. مثل مورد مطروحه بالا .
    • کمال IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      32 26
      دوست گرامی ، نمی دانم دوره بچگی شما کی بوده است ؟ اگر مقصود قبل از انقلاب است در آن دوره زن ها درهمه مشاغل بودند از ارتش و پلیس گرفته تا کارخانه و بیمارستان و.... بعد ازانقلاب هم این روال ادامه داشته ودارد ولی حضور زنان بیشترشده است چون تعداد زنان تحصیلکرده نیز افزایش یافته .به هرحال این نحوه تحلیل راه به جایی نمی برد و اشتباه است.
    • DE ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      14 25
      نمیشه که نصف جامعه را توی خونه محبوس کرد برای تربیت بچه و یا شوهر داری. وقتی شوهر سر کاره و بچه ها هم مهد کودک یا مدرسه زن میتونه کار کنه
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      2 17
      راستش رو بگو دیگه چی از بچگی هات یادت میاد؟!!
    • ناشناس IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      16 1
      دوست عزیز حرفهات بیسته فقط بیستحرف دل هزاران جوان پسر رو زدی.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      20 1
      تحلیل این آقا غلط,تحلیل درست رو بفرمایید؟مثلا به زنهای شاغل بگید برن خواستگاری مردها یا مسوولیت یه زندگی رو به عهده بگیرند!نمیشه دیگه خودتو مسخره کردی؛کاری که مشترکه نبابد بدن به زن مگر اینکه تمام مردها شاغل باشند!
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      21 3
      معاون خااتمی در امور زنان درسال 78-79 گفته بود که :ما یه مقدار در خصوص اشتغال خانمها و ورود آنها به جامعه زیاده روی کردیم.نسل آینده این کشور بدون مهر و محبت مادری و با تربیت کادر مهد کودکها بزرگ میشوند..
    • به DE ۱۲:۰۳ - IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      11 1
      فرستادن بچه ها به مهد کودک برای چیست؟ برای آنکه از مادرانشان کار بکشید؟ خوب بگذارید مادر خودش بچه هایش را نگهداری کند.
    • ... IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      4 2
      آفرین. عالی بود
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    5 61
    اعدام فقط اعدام
    • ایمان IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      28 2
      سلام چرا اعدام عجب قاضی هستی به به . بیجاره مرده حتما از دست زنش عاصی شده .
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      6 3
      تا آدمهایی مثه شما هست جامعه پرخاشگر و اعدام پسند هم وجود خواهد داشت.
    • به IR ۱۴:۳۵ IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      6 1
      تا امثال شما هستند میکروبهای اجتماع نباید غمی داشته باشند
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    31 6
    رقص قدرت ◀ بر سرمایه های ملت ◀ در بانکها؟ ریخت و پاش و خرج اتینا، جیب پُر پول و نکبت های گریبانگیر، این است ثمره شعبه های میلیاردی، خاصه خرجی و حاتم بخشی از جیب مردم..........
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    46 4
    الان پدر زنه افتاده مرده هیچ جرمی علیه مرده نیست چطوری بردینش بازداشت رو چه حسابی هر کی بره از هر کی شکایت کنه می برینش بازداشت؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    29 20
    از کی تا حالا طلاق دادن همسر و ویران کردن اشیانه زندگی به هوس زن دیگر نامش عشششششق شده است این غشششششش است و فریب و هوس . شما با این کارها و جازدن هوس به جای عشق، در ذهن خوانندگان در ایجاد چنین اتفاقاتی سهیم هستید
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    39 8
    چرا پلیس؟؟؟ مگر این آقا خلاف قانون و شرع عمل کرده؟ چه عاقبت شومی این وسط بوده که تیتر زدید؟ زنش ناسازگاره و باعث مرگ ناخواسته پدر خودشم شده
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    42 6
    حالا هی بگن فقر و فحشا؟!!! دیگه در قشر کارمندان ثروتمند تر از کارمندان بانک و پتروشیمی سراغ نداریم ولی ....
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      11 2
      نبود ایمان
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    38 4
    حساسیت بیمورد خانم، دامنگیر خودش شده!
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      1 4
      خدا یه وقت نصیب خودت و خانوادت میکنه،خیلی دلت فساد میخواد
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      2 2
      اقاهه دروغ میگه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    27 11
    آخه این زنها چرا باید استخدام بشوند درارگانها ونهادهای حکومتی دولتی وخصولتی!؟استخدام خانمها را فقط بگذارید برای مشاغل خصوصی ومدارس دخترانه وبیمارستانها-ضمنا حقوق هم نصف مردها بدهید که هی نخواهند شوهر عوض کنند
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      8 14
      حقوق شما مرداد رو باید کم کنند که هوس بازی ودختربازیو کناربزارید
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    29 64
    عملکرد ضعیف خانم باعث این فروپاشی شده.عدم سرویس دهی لازم به اقا و درگیر مشگلات زندگی شدن و در گیر بچه دها شدم و غفلت از اقا و نیازهاش و از طرفی وقتی وارد خونه شده اخم و گیر خانمش و وقتی بانک رفته محبت اون خاانم.حالا شما جای اون اقا کدوم انتخاب می کنید.من از رفتار اون اقا دفاع نمی کنم.اما خانها وظایفشون گم می کنند و مهارت همسر داری مهارت کلامی و مهارت جنسی و مهارت اقتصادی هیج جا یاد نمی گیرند و دنبال مقصر می گردن.اقایون هم بدتر
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      71 6
      وقتی همه وقت مرد در بیرون از خانه با زنان نامحرم می گذرد و خسته به خانه می آید دیگر زن خودش چه جذابیتی برایش دارد؟
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    20 58
    اگه میخواید آمار ازدواج بره بالا وبیکاری کم بشه این همه خانمهارو از مشاغل دولتی بندازین بیرون تو جامعه ای که مردها بیکار باشن وزنها شاغل مطمئن باشین فساد چندبرابر بیشتر میشه
  • ۴۵ IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    16 3
    مرگ بر آمریکا اینا همش زیر سر آمریکاست
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    10 0
    دیروز داشتم کلیپ پناهیانو میدیدیم جالب بود از خنده غش کردیم!گفت پسر رو دختروار تربیت نکنید دخترارم پسروار تربیت نکنید؛مضمونشم این بود,به دانشجوهام گفتم پسرودختر باهم فرق دارند نقشاشونم فرق داره ,گفتندنه!به دخترا گفتم شما اگه شوهرتون دوستون نداشته باشه ناراحت میشید یا حرفتونو گوش نده؛بااتفاق گفتند اگه دوسمون نداشته باشه!بعد به پسرها گفتم شما اگه زنتون دوستون نداشته باشه ناراحت میشید با حرفتتونو گوش نده بالاتفاق گفتند حرفمونو گوش نده!!خخخخخخخخ
  • زری IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    9 10
    خاک تو سرت کنندمرده شورمردای کثیفوببرن
  • م IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    29 54
    80 درصد مشکلات جامعه مارو زن ها باعث و بانی هستند...قاطعانه می نویسم بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه ما به علت دادن آزادی های ولنگارگونه به خانم ها ایجاد شده.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    39 7
    سلام درتعجبم بانک واداره جای کاروخدمت رسانی به مردم است یاجای عشق وعاشقی خجالت شهدارابکشند
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    16 5
    لقمه های حرام همین هستند حق دل مردم باسود جریمه ودیرکرد می گیرندبرای خودشان وامهای طویل المدت بدون سود ودیرکرد درست می کنند بعد خوشی می زنه زیر دلشان می خواهند زن عوض کنند
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    8 16
    70درصد مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه باعث و بانی آن زن ها هستند. دادن آزادی ولنگارگونه به خانم ها این عواقب رو هم داره...باید خانم ها رو به کانون گرم خانواده برگردونیم...
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    12 0
    اصلا یه چیزی بگم،نمیدونم چرا مردا هیچ وقت از زنای خودشون راضی نیستن ولی واسه زنای بیرون جووون میدن،دیدم که میگم ها
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      5 0
      چون تنوع طلبند وزنهای نا آگاه خودشون همیشه یکنواختند وزنهای آگاه دیگه از شعور کافی ولازم برای حجاب وعفاف بی بهره ومیخوان از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    10 0
    زن اول ادم با بچه داری مادر بودن همسر بودن کلفت بودن مسایل خانوادگی همه چی درگیرن ولی بیرون یه زن میبینن که فقط بخودش میرسه صاف میره صاف میاد دلشون میره،لابد همکارت مشکل داره شوهرش طلاقش میده بعد زن غریبه چرا اصلا باید بامرد هم صحبت بشه که بخوای پولم بریزی حسابش که کار به اینجا برسه
  • رضا IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    9 3
    Cاولآ اگر یک زن خیانت کند وثابت کنی دادگاه یه جوری ماستمالی میکنن بره دوما ضربه بهش نزده که مقصر خانمی است که یک لشکر ادم رو برای بردن حیثیت مرد خبردار کرده. حتمآ وظایفشو انجام نمیداده کشورما شهرنو هم نداره و این مرد بایدچیکار میکرده؟
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      6 3
      نه داداش نقل تنوع طلیی حیوان صفتی است که با زن شوهر دار رابطه داره
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    42 1
    محیط های مختلط و انس و بگوبخندها و ...
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    3 1
    خدا ب داد مرد با غیرت برسه. بکشیش اینطور نکشیش....
    • موسی IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      5 1
      بنظر من بزرگترین هنر زن امروز اشپزی وبچه داری نیست بلکه نگهداشتن همسر است چه بااحترام محبت صداقت اخلاق ورفتار خوب واز هر جهت...... این اقا حتما کمبودهایی داشته والا سراغ شخص دیگری نمیرفت
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    1 9
    مشرق مرد سالار،چرا با حرف حق دردت میگیره،با بالهوسیتون منافات داشت
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    4 1
    مقصر اصلی قضیه زن هست چون یک زن هیچ وقت نباید به کسی که بهش اعتماد کرده و اونو توی زندگیش شریک دونسته مشکوک بشه شکاکی زن خیلی کار دستش میده فکر میکنه با چنین رفتارهایی میتونه همسرش رو نگه داره اما اشتباه فکر میکنه اگر هم فردی به فکر خیانت باشه این اون فرد هست که مقصره نه طرف مقابلش
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    7 3
    پدرش باید دخترشو بهتر تربیت میکرد مردنش گردن خودشه
  • سعید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    8 0
    اگه تو زندگی مشترک احترام و محبت ازبین بره ادامه دادند می‌تونه فاجعه بار باشه به خصوص با وجود بچه .زود قضاوت نکنیم .کلا هیچ چیزی سرجاش نیست
  • GB ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 4
    لعنت براین جامعه که کاری کرده زنم باید بره سر کار و لعنت بر مردان و زنان اوس باز که به داشته خود قانع نیستن و هوس بازی میکنن
  • محمدحسین آرویش IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    همه میگن چرا پول ریخته بحساب زن نامحرم و یا قرار ملاقات با او در پارک گزاشته ... یکی نگفت این زن که شوهر داشت و لابد هم فرزند کرم اش چی بود که که با داشتن همسر رفت دنبال یه مرد زن دار ...
  • فاطمه IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    دلم سوخت برا مردبیچاره خب زنش بی احترامه اگ نبوداونجوری آبروی شوهرشو نمی‌برد پدرشم نمی مرد..یکم مدارا خوبه خانما کارشون شده تجسس آقایون بابا به جای این کارا محبت کنید به شوهراتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس