کد خبر 1017347
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

به گزارش مشرق، آثار هراس از رویگردانی مردم و شکست در انتخابات اسفند ماه مجلس را از همین حالا می توان بر چهره مدعیان اصلاح طلبی دید.

سند اگر می خواهید، ممانعت از ثبت نام محمد رضا عارف. او سر لیست ائتلاف اصلاح طلبان در تهران بود و رئیس فراکسیون امید در مجلس شد. کسی نمی تواند بگوید او، اصلاح طلب نیست و از سر ناچاری در لیست قرار گرفت.

عارف، رئیس "شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان" است؛ همان مرکزیتی که لیست این طیف برای انتخابات مجلس و شورای شهر را بست. البته از ائتلاف مدعی اصلاحات و اعتدال، خیلی های دیگر هم جا خالی داده اند، چون قضاوت مردم نسبت به خودشان را می دانند.

طیفی که 6 سال تمام وعده داده و وضعیت اقتصادی را گل و بلبل نمایانده، طبعا باید اعتماد به نفس داشته باشد و از همان نمایندگان بخواهد نامزد شوند و پایگاه مردمی خود را به نمایش بگذارند.

اما اصلاح طلبان می دانند در مجلس و به همراه دولت، با زندگی مردم چه کرده اند؟ بنابراین رئیس شورای سیاستگذاری آنها، اولین قربانی شان است. اما فراتر از نیامدن عارف، اصلاح طلبان باید برای سوالات مهم تری پاسخ تدارک کنند:

با معیشت مردم چه کرده اند که حالا مجددا می خواهند از آنها رای بگیرند؟ و مردم چرا باید به آنها اعتماد کنند؛ به خاطر تورم  43 درصدی؟ کاهش ارزش پول ملی؟ بی رمق کردن تولید و رونق بخشیدن به واردات و قاچاق؟ یا تشدید بیکاری و دشوار کردن امکان ازدواج و تامین مسکن؟

منبع: کانال تلگرام محمد ایمانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    38 2
    مرگ بر اصلاحات
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    38 2
    مردم باید بداند حتی به یک چهره اصلاح طلب که عمیقا از فتنه گران برائت نجستندن رای ندهند نه به اصلاح طلبه بلکه همه افراد فتنه گران عملا محکوم نکردند نباید رای داد
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 1
    بعضی ها از اعتماد به نفس گذشته به اعتماد به سقف رسیده اند .
  • DE ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    5 0
    وضع کارنامه شون خدایی از هرجهت خیلی سیاهه!
  • DE ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    از یک اصلاح طلب پرسیدند اصلاح طلبی یااصولکرا ؟ جواب داد بستگی داره . قبل از انتخابات گفتند کمی تا قسمتی اصولگرا بشید چون اصلاحطلبها اصلا شانس انتخاب شدن ندارن. یک تعدادمون هم مستقل پیش میایم .یه تعداد هم میگیم چون حضرت آقا گفتند به مردم خدمت کنید احساس تک لیف ! کردیم .حالا چه کسی را میخواهید کیسه بکشید تک لیفی ها ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس