کتابخانه تفکر شهریار

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با انتشار بیانیه‌ای، از عموم مردم برای مشارکت در بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهریار، دعوت کرد.

به گزارش مشرق، در پی تعرض آشوبگران به اموال عمومی و سوختن کتابخانه تفکر شهریار در آتش جهل فرصت‌ طلبان ضد فرهنگ، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

در پی خسارت های وارده به اماکن عمومی از جمله کتابخانه تفکر شهریار که موجب محروم شدن مردم شریف آن منطقه از خدمات و دسترسی به کتابخانه عمومی گردید و دل هر ایرانی اصیل، بصیر و آگاه را درد آورد، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تشکر از همراهی همیشگی مردم غیور و فهیم، از عموم مردم، اهالی فرهنگ و کتاب دوستان برای مشارکت در بازسازی کتابخانه تفکر، در حوزه های زیر دعوت به عمل می‌آورد:

- کمک به بازسازی کتابخانه در حوزه های عمرانی

- جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور

- تامین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی و ...

- کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب شماره ۲۶۷۷۲۱۰۰۹ به نام انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار نزد تجارت.

به لطف و عنایت الهی

و با کمک همه مردم فرهنگ دوست کشورمان و اهالی فرهنگ و ادب و نشر، این کتابخانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازسازی و تجهیز می‌شود و مورد استفاده مردم عزیز باغستان شهریار قرار می‌گیرد.

گفتنی است گزارش دریافت تمام کمک ها و مصارف آن در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در بخش «بازسازی کتابخانه تفکر» منتشر می شود.

ضمنا مستدعی است در فیش های واریزی عبارت «کمک به بازسازی و تجهیز کتابخانه تفکر» قید و تصویر آن به ای میل ravabetomoomi@tehranpl.ir ارسال گردد.

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۸۶۴۶۱۲

آدرس اینترنتی: tehranpl.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس