ستاد انتخابات

آخرین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس و دومین روز ثبت نام داوطلبین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

به گزارش مشرق، آخرین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس و دومین روز ثبت نام داوطلبین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم  از ساعت هشت صبح در فرمانداری های سراسر کشور و محل ثبت نام وزارت کشور  و برای انتخابات خبرگان در حوزه های انتخابیه مذکور آغاز شد.

ببینید:

عکس/ عکاسی که با اسلحه به وزارت کشور آمد!

بنابر این گزارش، داوطلبان انتخابات مجلس تا امروز فرصت دارند با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

** ثبت نام مظفر در ابتدای آغاز آخرین روز نام‌نویسی‌ها

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای آغاز آخرین روز نام‌نویسی‌ها برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران وارد ستاد انتخابات کشور شد.

** ثبت نام زیباکلام و روح الامینی

عبدالحسین روح‌الامینی و سعید زیباکلام هم برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران وارد ستاد انتخابات کشور شدند.

** ثبت نام پروانه مافی

پروانه مافی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اقدام کرد.

پروانه مافی

** ثبت نام مقیمی و زریبافان از تهران

محمد حسین مقیمی استاندار سابق تهران، مسعود زریبافان رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران و ابراهیم انصاریان داماد مرحوم آیت الله مهدوی کنی هم با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

** ثبت نام معاون سابق رئیس جمهور

الهام امین زاده معاون حقوقی سابق رئیس جمهور با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

** ثبت نام دو نماینده ادوار 

حسن ونایی نماینده ادوار مجلس برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه ملایر و علی شاهرخی دیگر نماینده ادوار با برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه کوهدشت با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کردند.

** ثبت نام امیرابراهیم رسولی

امیرابراهیم رسولی مدیرمسئول هفته نامه نماینده با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

** ثبت نام الیاس نادران

الیاس نادران نماینده ادوار مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

** ثبت نام رجبی دوانی از تهران

محمدحسین رجبی دوانی کارشناس مسائل تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد.

** ثبت نام محمدجواد ابطحی از تهران

محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس دهم برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران وارد وزارت کشور شد.

** ثبت نام پنج عضو فراکسیون امید

فاطمه ذوالقدر، سهیلا جلودارزاده،‌ فریده اولاد قباد،‌ طیبه سیاوشی و فاطمه سعیدی از اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شدند.

** ثبت نام غضنفرآبادی از بم

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران و نماینده دوره هفتم و هشتم بم در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه بم ثبت نام کرد.

** ثبت نام حسین بیادی

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد حوزه انتخابی فرمانداری تهران شد.

** ثبت نام زاکانی، امیرآبادی و ذوالنور از قم

علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس، احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان فعلی قم در مجلس شورای اسلامی، برای شرکت از حوزه انتخابیه قم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

** ثبت نام مهدی کوچک زاده

مهدی کوچک زاده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اقدام کرد.

** ثبت نام دو تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی

حشمت الله فلاحت پیشه و شهروز برزگر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

** ثبت نام سید حسن موسوی تبریزی

سید حسن موسوی تبریزی نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران وارد فرمانداری تهران شد.

** ثبت نام موسی‌پور و عباس جدیدی

محمدحسین موسی‌پور عضو جامعه روحانیت مبارز و عباس جدیدی عضو سابق شورای شهر تهران برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شدند.

عباس جدیدی


** ثبت نام وحید یامین پور

وحید یامین پور فعال رسانه‌ای و مجری رسانه ملی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد.

وحید یامین پور

** ثبت نام یک نماینده اصلاح‌طلب دیگر

شیخ قدرت الله علیخانی ( نماینده اصلاح طلب مجلس ) از حوزه بویین زهرا ثبت نام کرد

** ثبت نام نمایندگان اصفهان

حسن کامران، نیره اخوان، حیدرعلی عابدی و ناهید تاج الدین نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز از حوزه انتخابیه اصفهان برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

** ثبت نام میرزایی نکو از تهران

قاسم میرزایی نکو نماینده فعلی دماوند در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

** ثبت نام پورمختار و نقیب زاده

احمد نقیب زاده عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد. همچنین محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس از حوزه انتخابیه کبودرآهنگ ثبت نام کرد.

** حضور چند چهره اصلاح‌طلب برای ثبت نام

الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

الیاس حضرتی و افشانی


همچنین علی صوفی فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام از حوزه انتخابیه رشت ثبت نام کرد.

علی صوفی

** افشانی: احتمال ثبت نام چهره‌های شاخص اصلاح طلب وجود دارد

محمدعلی افشانی دبیر جنبش نسل نو ملت ایران(نما) با حضور در وزارت کشور جهت ثبت‌نام برای انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: من اصلاح طلبم و الان ثبت‌نام می‌کنیم و بعداً لیست ها هم مشخص می‌شود.

وی افزود: نتیجه نهایی را مردم رقم می‌زنند و نتیجه ای که با رای مردم باشد برای ما محترم است.

افشانی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حضور چهره های مطرح اصلاح طلب در انتخابات تأکید کرد: چند ساعت به پایان ثبت نام مانده و احتمال می دهم که  چهره‌های شاخص اصلاح طلب هم در راه باشند.

** ثبت نام مجید انصاری

حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد.

** ثبت نام شمس‌الدین حسینی و حسین راغفر

سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و حسین راغفر کارشناس مسائل اقتصادی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شدند.

** ثبت نام چند چهره اصلاح‌طلب

فاطمه راکعی، شهیندخت مولاوردی، ابراهیم اصغرزاده و جواد امام از فعالان سیاسی اصلاح طلب برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

** بهروز مرادی و آلیا ثبت نام کردند

بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در دولت دهم و فاطمه آلیا نماینده ادوار مجلس برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد حوزه انتخابیه فرمانداری تهران شدند.

** ثبت نام دو نماینده مجلس

محمد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در مجلس برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه فسا و قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس نیز برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه تهران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشو ثبت نام کردند.

** قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس وارد ستاد انتخابات کشور شد

محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای در خصوص حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار و فعالیت در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار می‌دهم

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم عزیز و شریف تهران

سلام 

برکسی پوشیده نیست که این روزها مردم احوال خوبی ندارند. بر این باور بودم  درختی که ۴سال ثمر ندهد دیگر ثمر نمی دهد از همین رو تلاش شد تا نهال تازه ای کاشته شود اما دولت مستقر دو قطبی دروغین ساخت و بر موج سوار شد و توانست با وعده های کاذب  اعتماد مردم  را جلب کند. متاسفم که بگویم در این مدت 2سال  یک روز هم آب خوش از گلوی مردم پایین نرفته است. گرانی های افسارگسیخته، افزایش چند برابری قیمت  ارز ، ماجرای تاسف بار ارز 4200 تومانی، محترم نشمردن مردم و بی توجهی به شان و منزلت مردم، در این مدت 2 سال اجازه نداده است که مردم روزی را بدون نگرانی از آینده به شب برسانند.  همه اینها بیش از پیش روشن می کرد که ما نیاز به یک دولت جهادی و کارآمد داریم تا چرخ اجرایی این کشور پر از منابع و ذخایر مادی و انسانی را به حرکت درآورد و  امید را به مردم برگرداند. بعنوان پیش درآمدی بر این اتفاق ما باید شاهد ایجاد مجلسی نو با حضور چهره های نو، رویکرد نو و ایده های نو باشیم لذا تلاش کردم با طرح مجلس نو فضایی را برای این مساله ایجاد کنم و به جوان ترها کمک کنم تا با ورود به مجلس ، چنین اتفاقی را رقم بزنند.

اما ماجرای افزایش قیمت بنزین درس بزرگی به ما داد و آن این بود که این درخت نه تنها بعد از 4 سال ثمر نداده است بلکه در حال آسیب زدن جدی به مردم است و این نگرانی را به جد  ایجاد کرد که  تا سال 1400 یعنی 1سال و نیم آینده  تصمیماتی نابخردانه از جنس ماجرای افزایش قیمت بنزین، اصلا دور از ذهن نیست و اینجا بود که به این جمع بندی رسیدم که باید مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود و تمام هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار و فعالیت  در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار دهد.

بر این اساس تصمیم گرفتم به دور از مصلحت اندیشی های شخصی وارد عرصه انتخابات مجلس شوم با این امید که بتوانم با وارد کردن جمعی از چهره های نو، مومن و متخصص در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور به مجلس، در یک سال و نیم باقیمانده  این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم.

از مردم عزیز ایران خصوصا تهران می خواهم با حضور آگاهانه خود به ما کمک کنند تا  مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود تا با نظارت مقتدرانه و تصویب قوانین به موقع بتواند مراقب باشد تا در این یک سال و نیم پیش رو وضعیت زندگی مردم بدتر نشود و زمینه ساز روی کارآمدن دولتی جهادی و کارآمد باشد.

والسلام-محمد باقر قالیباف

** ثبت نام مصباحی مقدم از تهران

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

** مصباحی‌مقدم: حضورم در انتخابات به اصرار آیت‌الله موحدی کرمانی بود

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: حضورم در انتخابات به اصرار آیت‌الله موحدی کرمانی بود. 

** تاکنون ۱۴ هزار نفر در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده‌اند/ نام‌نویسی ۲۷۲۲ نفر در تهران

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران ضمن بازدید از روند ثبت نام داوطلبین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم انشاءالله کار با همین هماهنگی در مراحل بعد هم ادامه یابد و ما امسال هم انتخابات خوب و با شکوهی داشته باشیم. 

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: آماری که آلان گرفتم حدود ۱۴ هزار نفر است که نسبت به دور قبل که حدود ۱۲ هزار نفر بود، ۲ هزار نفر تا الآن افزایش داریم. 

رحمانی فضلی ادامه داد: تا کنون ۲۷۲۲ نفر در تهران تا امروز ثبت نام کرده‌اند.

** ثبت نام پژمانفر از مشهد

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری مشهد برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

** ثبت نام محمدصادق شهبازی

محمدصادق شهبازی دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    22 1
    هرچی فک وفامیل اومدنند!؟این فهمیدند
  • محمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    22 26
    چرا اصولگرایان اصرار احمقانه ای به استفاده از نیروهای سوخته دارند!
  • هاتف IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    3 0
    اشتیاق به قدرت و ثروت در سیاست فساد آور است و باعث تباهی شخص و اگر مسئول باشد باعث تباهی جامعه خواهد شد به فرموده مولا علی (ع)دنیا و آخرت در دو کفه ترازو هستند به هر کدام نزدیک شوی ازآن یکی دور خواهی شد معیار بنده برای انتخاب نماینده مجلس آیا مومن است و هرکاری می کند در راه رضای خدا و خلق خداست؟ آیا داوطلب نمایندگی متخصص است ؟
  • ali abbasi IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    5 1
    بسمه تعالی- باید اسم کاندیدا ها با گرایش طرفدار روحانی(اصلاح طلب) یا مخالف روحانی دقیقا کفته شود و به اطلاع مردم برسد... در این صورت پیروزی قطعی خواهد بود
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    4 0
    اقای قالیباف ما منتظر ریاست جمهوری شماهستیم وشمامیتوانید وثابت شده اید خدا حفظتون کنه وموفقیت روزافزون وارزوداریم ریسجمهوری شمارا ببینیم ودرکنار اقای ریسی حلقه نابودی فساد وناکارامدها کامل شود وشکوفایی بازگردد انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس