ملک سلمان

پادشاه سعودی به سازمان امنیت این کشور دستور داد تا درباره شهروند سعودی عامل تیراندازی در پایگاه نظامیان آمریکا در فلوریدا با سازمان‌های آمریکایی همکاری کند.

به گزارش مشرق، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی به سازمان امنیت این کشور دستور داد تا با سازمان‌های امنیتی آمریکا در راستای رسیدن به تمام اطلاعاتی که به مشخص شدن ابهامات تیراندازی شهروند سعودی در پایگاه نظامی فلوریدای آمریکا کمک می‌کند، همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا: عامل تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا یک دانشجوی سعودی بود

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی با انتشار این خبر،‌ به تماس تلفنی پادشاه این کشور با رئیس جمهور آمریکا نیز اشاره کرد.

«دونالد ترامپ»‌رئیس جمهور آمریکا نیز در پیامی در توئیتر با اشاره به این تماس تلفنی نوشت: «سلمان، شاه سعودی  با من تماس گرفت تا تسلیت صمیمانه خود را ابراز داشته و با خانواده و دوستان نظامیانی که در حمله‌ای که در پنساکولا در فلوریدا کشته و مجروح شدند، ابراز همدردی کند.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: «شاه گفت که مردم سعودی از اقدامات وحشیانه فرد شلیک کننده به شدت خشمگین هستند و این فرد بیان کننده احساسات مردم سعودی که مردم آمریکا را دوست دارند، نمی‌باشد.»

شامگاه جمعه مقامات آمریکایی خبر دادند تیراندازی روز جمعه در پایگاه هوایی دریایی پنساکولا توسط یک دانشجوی سعودی صورت گرفته است.

این دانشجوی سعودی در حال فراگیری علوم هوایی در این پایگاه نظامی آمریکایی بوده است.

 مقامات آمریکایی گفته‌اند که در حال بررسی تروریستی بودن این حمله هستند. عصر روز جمعه در پی تیراندازی در پایگاه دریایی هوایی آمریکا در ایالت فلوریدا، دست کم ۴ نفر کشته شدند.

پلیس اعلام کرده است که فرد شلیک کننده نیز در این حمله کشته شده است. برخی منابع خبری از کشته و مجروح شدن ۱۰ نفر در این حادثه خبر می‌دهند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    16 1
    بندرت در سرزمین آل سعود اینچنین آدم با ایمانی گیر میاد که در مسیر پیامبر ص و اهل بیت ع قدم برداره و در مقابل دشمنان دین اسلام مردانه ایستادگی کنه . شهادتت مبارک مجاهد
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    12 0
    نتيجه حمايت هاي کور کورانه امريکا از اين وهابي ها گاو شيرده به صاحب خودش شاخ ميزنه دولت اوله حامي تروريسم در کنار دولت اول اجرا کننده تروريسم... با شيطان و انصارش محشور ميشن به لطف خدا,,,، ترامپ و ملک.سلمان و فرزندان ناخلف شون
  • محسن121 IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    18 0
    ناراحت نباش نیروهای عربستان از آمریکا دستور می گیرند و نیازی به دستور تو نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس