کد خبر 1004781
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
عکس/ تیراندازی مرگبار در کنیسه‌ای در آلمان

برخی منابع خبری آمریکایی از تیراندازی در شهر «گرینویل» ایالت تگزاس خبر دادند؛ تیراندازی که گفته می‌شود چندین کشته و زخمی بر جا گذاشته است.

به گزارش مشرق، زنجیره خشونت‌های مسلحانه در آمریکا ادامه دارد و این بار شهر گرینویل در ایالت تگزاس شاهد یکی از خونین‌ترین حوادث تیراندازی بود.

پایگاه آمریکایی «بافینگ اکشنز نیوز» در خبری فوری گزارش داد، در نتیجه یک تیراندازی در شهر گرینویل آمریکا، احتمال مرگ سه نفر و زخمی شدن بیش از بیست نفر وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

رسیدن قربانیان خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا به سطح هشدار

دختر بچه ۲ساله قربانی جدیدترین تیراندازی در آمریکا

علت افزایش خرید سلاح گرم در آمریکا

تیراندازی در نیویورک چهار کشته برجا گذاشت

تیراندازی دومین عامل اصلی مرگ کودکان در آمریکا

پایگاه آمریکایی «هِوی» هم در یک خبر فوری درباره این تیراندازی گزارش داده که این تیراندازی در جریان یک میهمانی برای دانشگاه «اِی اَند اِم تگزاس» در شهر گرینویل واقع در ۷۲ کیلومتری شمال شرقی دالاس در ایالت تگزاس رخ داده است.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، یک نفر عامل این تیراندازی بوده و ضارب، متواری است.

یک فیلم در فضای مجازی درباره این تیراندازی در حال پخش شدن است اما خبرگزاری فارس به دلیل وجود تصاویر وحشتناکی از حجم بالای خشونت و خونریزی‌ها، قادر به انتشار آن نیست.

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند که تعداد دقیق کشته و زخمی‌های تیراندازی مشخص نیست و مقام‌های این کشور هنوز اظهارنظر رسمی درباره این تیراندازی نکرده‌اند.

در ادامه گمانه‌زنی‌های رسانه‌های محلی در آمریکا درباره این تیراندازی، شبکه WFAA گزارش داده که در نتیجه این تیراندازی حداقل ۲ نفر کشته و بیش از ۱۲ تن زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس