انتخابات مجلس

ششمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس و اولین روز ثبت نام داوطلبین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح آغاز شد.

به گزارش مشرق،  ششمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس و اولین روز ثبت نام داوطلبین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم  از ساعت هشت صبح در فرمانداری های سراسر کشور و محل ثبت نام وزارت کشور  و برای انتخابات خبرگان در حوزه های انتخابیه مذکور آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

از نام نویسی «میرسلیم» تا سخنگوی اسبق وزارت خارجه/نام نویسی ۶۰۶۶ نفر/ ثبت نام داماد روحانی در تبریز +عکس

** علی مطهری وارد وزارت کشور شد

علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید در دوره دهم، برای ثبت نام از حوزه انتخابیه تهران وارد وزارت کشور شد.

** نائب‌رییس هیات فوتبال استان تهران ثبت‌نام کرد

منصوره سادات هاشمی نائب‌رییس بانوان هیات فوتبال استان تهران از حوزه انتخابیه تهران نام‌نویسی کرد.

** علی عباسپور تهرانی‌فرد در فرمانداری تهران حضور یافت

علی عباسپور تهرانی نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس وارد حوزه انتخابی فرمانداری تهران شد.

** حضور محمد عباسی در ستاد انتخابات کشور

محمد عباسی وزیر اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر اسبق ورزش و جوانان با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور روند ثبت‌نام خود را برای انتخابات مجلس آغاز کرد.

** سیدمهدی هاشمی ثبت‌نام کرد

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

** نام‌نویسی حسین سبحانی‌نیا برای مجلس یازدهم

حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه نیشابور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

** صادق خلیلیان ثبت‌نام کرد

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم داوطلب شد.

** نام‌نویسی سیدمحمد حسینی

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران داوطلب شد.

** محسن پیرهادی در فرمانداری تهران حضور یافت

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد حوزه انتخابی فرمانداری تهران شد.

** حضور محمدعلی وکیلی در ستاد انتخابات کشور

محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

** ثبت نام محمود صادقی و فرید موسوی

محمود صادقی، سید فرید موسوی و محمدرضا نجفی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و از اعضای فراکسیون امید مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در دوره یازدهم انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

محمود صادقی

** ثبت نام غلامرضا انصاری و حسین نقاشی

غلامرضا انصاری نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و عضو سابق شورای شهر تهران و حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با حضور در محل ستاد انتخابات فرمانداری تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

** مجلس دهم نتوانست در راس امور قرار بگیرد

غلامرضا انصاری عضو اسبق شورای شهر تهران و عضو شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در جمع خبرنگاران گفت: هدفم از ثبت نام در انتخابات رسیدن به دموکراسی و آزادی از طریق صندوق رای است.

انصاری با اشاره به عملکرد مجلس دهم گفت: بنده عملکرد این مجلس را قبول ندارم و معتقد هستم که ضعیف ظاهر شد و نتوانست در راس امور قرار بگیرد ما برای رسیدن به آزادی نیاز به نهادهای واسط داریم مانند احزاب و آزادی مطبوعات که رکن چهارم دموکراسی است مجلس دهم نتوانست هیچ کدام از آنها را فعال کند. یکی دیگر از ضعف‌های این مجلس مساله بنزین بود اگر نمایندگان به جای پرداختن به مسائل منطقه‌ای خود به مسائل عمیق و اصلی کشور توجه می‌کردند قطعا زمان گرفتن چنین تصمیمی از نمایندگان نظرخواهی می‌شد.

وی در خصوص چگونگی کاندید شدن خود گفت: من از تهران کاندید خواهم شد اما هنوز جلسه‌ای برای بستن لیست اصلاح طلبان تشکیل نشده است من در انتخابات قبل به نفع لیست اصلاح طلبان کنار رفتم و این دور نیز اگر لازم باشد این کار را خواهم کرد زیرا معتقد به کار جمعی و تشکیلاتی هستم.

انصاری در خصوص شفافیت رای و مالی نمایندگان گفت: این یکی از اصول اساسی دموکراسی است و بنده به طور قطع طرفدار این موضوع هستم.

** ثبت نام عزیز اکبریان، جواد کولیوند و سکینه الماسی

عزیز اکبریان و جواد کولیوند نمایندگان فعلی کرج در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کرج و سکینه الماسی نماینده فعلی دیر، کنگان، جم و عسلویه با حضور در فرمانداری کنگان برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

** ثبت نام ۸۵۰۳ نفر تا ساعت ۱۴

سیداسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تاکنون ۸۵۰۳ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۳۲ نفر معادل ۱۱ درصد خانم و ۷۵۷۱ نفر آقا معادل ۸۹درصد هستند.

وی گفت: تهران با ۲۰۸۶ نفر، اصفهان با ۶۷۶ نفر، خراسان رضوی با ۵۵۷ نفر، خوزستان با ۴۹۶ نفر و فارس با ۴۵۸ بیشترین تعداد داوطلب را به خود اختصاص دادند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در تشریح آمار ثبت نام کنندگان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: برای خبرگان‌رهبری تاکنون ۱۸ نفر ثبت‌نام کردند که از تهران ۷ نفر، قم ۱۰ نفر و فارس ۱ نفر ثبت‌نام کردند.

** ثبت نام بهروز نعمتی، فاطمه رهبر و مصطفی کواکبیان

بهروز نعمتی و مصطفی کواکبیان نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و فاطمه رهبر نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کردند.


 

بهروز نعمتی
فاطمه رهبر
مصطفی کواکبیان

** ثبت نام رئیس اسبق کمیته ملی المپیک

کیومرث هاشمی رئیس اسبق کمیته ملی المپیک با حضور در ستاد انتخابات کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

کیومرث هاشمی


 


** بازدید رحمانی فضلی از ستاد انتخابات کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دقایقی پیش از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد. سیداسماعیل موسوی و جمال انصاری به همراه وزیر کشور از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

** ثبت نام غلامرضا حیدری

غلامرضا حیدری عضو فراکسیون امید و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

** تاکنون ۹۱۲۲ نفر برای انتخابات مجلس و ۱۹ نفر برای خبرگان داوطلب شده‌اند

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز جمعه پس از بازدید از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم و داوطلبان میان‌دوره ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارشی که دادند ۹۱۲۲ نفر تا الان در انتخابات مجلس و ۱۹ نفر در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده اند که نسبت به دوره قبل ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تا الان هم ۸۰ درصد هیات های اجرایی انتخاب شده‌اند و تا امشب باید این انتخاب را تمام کنیم.

وزیر کشور درباره احتمال مهلت تمدید ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: فکر نمی‌کنم این مهلت تمدید شود.

** ۲۰۴۶ نفر تعداد کل ثبت نام کنندگان حوزه انتخابیه تهران تا ششمین روز ثبت نام

نظام ملکشاهی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران عصر امروز آخرین آمار ثبت نام شدگان داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

ملکشاهی با بیان اینکه در ششمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۷ عصر امروز ۳۴۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۸ نفر از زنان و ۲۹۲ نفر هم از مردان هستند.

وی افزود: آمار کل ثبت نام ثبت نام کنندگان در شش روز تا ساعت۱۷ امروز ۲۰۴۶ نفر است که از این تعداد ۳۲۸نفر زن و ۱۷۱۶ نفر مرد هستند.

وی افزود: ۹ نفر نیز از اقلیت‌های دینی تاکنون ثبت نام کرده اند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه امروز اولین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است، گفت: تاکنون ۹ نفر از عزیزان برای این انتخابات مراجعه کرده‌اند و ثبت نام آنها به پایان رسیده است.

** ثبت نام دبیرکل یک تشکل سیاسی

فرید شهاب دبیر کل جامعه جوانان متحد اسلامی با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

** نام‌نویسی ۹۸۰۶ داوطلب در پایان ششمین روز ثبت نام داوطلبان مجلس

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در تشریح آمار ششمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، گفت: تا پایان روز ششم ٩٨٠٦ نفر شامل ٨٧٥٣ مرد و ١٠٥٣ زن در سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

وی همچنین از ثبت نام ۲۲ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    4 19
    اشتیاق به قدرت و ثروت در سیاست فساد آور است و باعث تباهی شخص و اگر مسئول باشد باعث تباهی جامعه خواهد شد به فرموده مولا علی (ع)دنیا و آخرت در دو کفه ترازو هستند به هر کدام نزدیک شوی ازآن یکی دور خواهی شد معیار بنده برای انتخاب نماینده مجلس آیا مومن است و هرکاری می کند در راه رضای خدا و خلق خداست؟ آیا فرد متخصص است ؟ تخصص و مومن بودن لازم و ملزوم یکدیگر برای حل مشکلات است. آیا وامدار اشخاص یا احزاب هستند؟ اگر هستند پس نماینده مردم نیستند و در واقع نماینده همان هایی هستند که اورا گماشته اند. آیا مدیر با سیاست و عادلی هستند؟ آیا سوابق تحصیلی مدیریتی دارند و اگرسوابقی دارند عملکردشان چطور بوده است؟ وچه مشکل اساسی را تا بحال حل کرده اند؟ آیا حاضرند اموال (نقدی و غیر نقدی ) خود و همسر و فرزندانشان را قبل از یرگزاری انتخابات برای مردم منتشر کنند؟ بقول امام راحل آیا در بین مردم طبقه متوسط و محروم زندگی کرده اند که توانایی درک مشکلاتشان را داشته باشند؟ آیا حاضرند به وعده هایی که در صورت عملی نشدن یعنی در واقع بدلیل دروغگویی واشاعه ناامیدی در جامعه محاکمه شوند؟ واقعاکدام داوطلب نمایندگی مجلس چنین ویژگی دارد؟
  • صبا IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    43 23
    علی مطهری وارد وزارت کشور شد= شعبان بی مخ اصلاح طلبان وارد وزارت کشور شد
  • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    5 0
    باز هم یه مشت پیرمرد تکراری... من موندم ما چرا باید دوباره به اینا رای بدیم تا قدرتمند تر بشن و ما بدبخت تر
  • میثم IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    3 0
    مفتی مفتی بدون هیچ تلاش و زحمتی، فقط با رای مردم نماینده میشن، و هیچ کاری هم برای مردم نمی کنن به جز تعداد انگشت شماری ، فقط میرن یک حقوق مفت بگیرن.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    2 2
    اصول گرا واصلاح طلب همهشون کارنامه شون برا ی مردم سیاه هه::::::::::: بوی پول یا مفت به مشامشون رسیده ::::::::::::::: اون یاروکه دروان احمودی نژاد وزیربود از اون..................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس