کد خبر 1016721
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
بازی کشته‌سازان با فرمول هیجان

هرچه تعداد قربانیان ساختگی بیشتر باشد و اذهان عمومی هم آن را باور کند، به همان میزان احتمال پیشبرد نقشه براندازی تقویت خواهد شد.

به گزارش مشرق، کشته سازی از ترفندهای رایج عملیات روانی برای تهییج و تحریک افکار عمومی است که سرویس‌های بیگانه به‌منظور تسهیل پروژه‌هایی نظیر براندازی یا کودتا به آن متوسل می‌شوند.

آنان در این شیوه فریب، با استفاده از رسانه‌های تحت مدیریت خود عدد و رقم‌هایی را شایعه و تکرار می‌کنند تا خشم بدنه جامعه برانگیخته شود و خشونت و ساختارشکنی را ناگزیر بپندارد.

طبق این فرمول، هرچه رقم قربانیان ساختگی بیشتر باشد و اذهان عمومی هم آن را باور کند، به همان میزان احتمال پیشبرد نقشه براندازی تقویت خواهد شد.

در غائله اخیر کشورمان نیز به وضوح شاهد پیاده‌سازی چنین ترفندی هستیم.

"سازمان مجاهدین خلق" [گروهک تروریستی منافقین] که مهره‌های نفوذی‌اش نقش غیرقابل انکاری در خونریزی‌های متعدد ـ اعم از هدفمند و کور ـ ایفا کرده و می‌کنند، مدعی شد که تعداد کشته‌های اعتراضات خیابانی در ایران از ۷۵۰ نفر گذشته است!

همزمان "سازمان عفو بین الملل" که بر خلاف عنوانش نهادی خصوصی است، رقم تخمینی خود را حدود ۲۰۰ نفر اعلام کرده و جالبتر از همه آنکه «ترامپ» رئیس‌جمهور امریکا، روز سه‌شنبه این تعداد را "هزاران هزار" خواند!

در همین زمینه سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرده است که تعداد قربانیان ناشی از آشوب‌های اخیر "بسیار کمتر" از آمار ادعایی بیگانگان و گروه‌های ضدانقلاب بوده و نهادهای امنیتی و قضائی مشغول بررسی دقیق علت فوت آنان هستند؛ چراکه اشرار و عناصر وابسته به گروه‌های برانداز، متهمان اصلی حملات خشونت‌بار می‌باشند.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • من IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    10 2
    این قدر دروغ می گویندوگفته اند که خودشان نیز باورکرده اند.بدبختان روزگار اجیرکنندگان خودرابه میان جمعیت می فرستند بااسلحه های امریکایی واسراییلی آدم می کشند ودرآخر به اسم نظام تمام می کنند. این ترفندها کهنه شده اند .منافقین برای ایرانیان به مانندداعش برای مردم سوریه وعراق می مانند.هردوماشین کشتارصهیونیست وامریکا وعربستان ناخلف هستند برای مسلمانان.گول تبلیغات دشمنان رانخوریم انها فقط دنبال تفرقه بین ما ودرنهایت نابودکردن مارادنبال می کنند
  • حجت IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    5 2
    خبر موسق رسیده 90 میلیون نفر تو ایران کشته شدن خخخخخ
  • علی IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    1 0
    دقیقاً همان کارهایی که در ابتدای جنگ داخلی سوریه و عراق بنمایش گذاشته بودند ، این افراد قصد ادامه همان مسیر را در ایران داشتند ، با همان. پشتیبانی و همان تدارکات امیدوارم که وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی خصوصاً در خوزستان بشدت با این عوامل برخورد کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس