ویلموتس تاج ساکت

سرمربی تیم ملی کشورمان در شبکه‌های اجتماعی ادعای جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای مذاکره با مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی در استانبول حضور دارد و امروز جلسه‌ای را برگزار کرد. در این جلسه وکلای فدراسیون و شخص رئیس فدراسیون با سرمربی بلژیکی حضور داشتند و شایعاتی درباره خروجی این جلسات مبنی بر فسخ قرارداد تیم ملی با ویلموتس توسط رسانه‌ها منتشر شد.

در همین باره مارک ویلموتس پیامی را در توئیتر منتشر کرد.

وی نوشت: برخلاف اطلاعاتی که ظاهراً در مطبوعات ایران منتشر شده هیچ توافقنامه دوستانه ای بین فدراسیون فوتبال ایران و من و همکارانم حاصل نشده است. ما در حال مذاکره برای یافتن راه حل دوستانه هستیم.

ویلموتس افزود: به دلیل عدم رعایت تعهدات قراردادی توسط فدراسیون فوتبال ایران و به دنبال فسخ موجه من از قرارداد پرونده موجود در اختیار وکلای من است و در این باره هیچ اظهار نظری نخواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    15 3
    آخه مجبورید این همه خرج تیمی می کنید که به فرض بره جام جهانی می خواد سه تا گل از اسلوونی بخوره برای این بازیکنان هم مربی ملی بگیرید کشور تحت فشاره پول بیت المال رو ندید به این اجنبی برای بیت الحال
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    13 4
    بی عرضه کله پوک طلبکارم هست انشالله که غربون کیروش بری
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    20 3
    یادتون نرود ویلموتس باید بخاطر عدم حضورش در ایران وخوب تمرین ندادن وباختهای مکرر و تلخ باید غرامت به ایرا ن پرداخت کند.....اگر پولی بهش داده شود چون از بیت المال هست حرام است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس