کد خبر 1016637
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
زندان نمایه

بیش از ۳۰ اسیر فلسطینی در اعتراض به خشونت و سرکوب اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش مشرق، ۳۳ اسیر فلسطینی زندانی در زندان «عسقلان» امروز (چهارشنبه) از آغاز اعتصاب غذای خود خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

۶ اشتباه استراتژیک نتانیاهو

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرا اعلام کرد، اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی از ماه گذشته (اکتبر) تا کنون در حال سرکوب اسراست و آنها را به بازداشتگاه «نفحه» منتقل کرده است.

باشگاه الاسیر در ادامه تصریح کرد، اداره امور زندان‌ها، اسرا را تهدید کرده در صورت اجرایی کردن اعتصاب غذا، آنها را به بخشی منتقل می‌کند و سلول‌های آن پر از حشره است و قابل زندگی کردن نیست.

اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی (۲۰۱۹) خشونت بسیاری در سرکوب سازماندهی شده اسرا به کار گرفته که در پی آن دهها اسیر بویژه در زندان‌های «النقب و عوفر» مجروح شده‌اند.

در پایان هفته گذشته اداره زندان‌ها، اسرا را به زندان عسقلان بازگردند، تمام وسایل اسرا شکسته شده بود و بر روی یک قرآن نیز جای پا وجود داشت.

در همین ارتباط،  باشگاه الاسیر هفته جاری اعلام کرد، رژیم صهیونیستی «نائل برغوثی» (۶۲ ساله) را از زندان «بئر السبع-ایشل» به زندان «هداریم» منتقل کرده است.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، باشگاه الاسیر اعلام کرد: این اقدام در راستای بخشی از تنبیهات در نظر گرفته شده علیه برغوثی انجام شده است؛ تنبیهاتی که شامل زندان انفرادی تنگ و پر از سوسک و حشرات به مدت یک هفته، جریمه مالی و محرومیت از دیدار خانواده است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس