محمد بلبلی

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: آقای دادرس مثل پدرم می‌ماند، اگر حرفی زده‌ام که ایشان را ناراحت کرده از او و اعضای کمیته استیناف عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد بلبلی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص اظهارات مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در واکنش به مصاحبه امروزش گفت: امروز مصاحبه‌ای انجام دادم که شاید تعبیر بدی از آن شده باشد. من درد و دلهایم را گفتم و هرگز قصد بی‌احترامی به ارکان فوتبال ایران از جمله کمیته استیناف را نداشتم.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی تیمی ساخته که همه از آن می‌ترسند

وی افزود: بارها گفته ام و باز هم تاکید می‌کنم که من اشتباهم را می‌پذیرم. جوان بودم و بی‌تجربه و نباید آن طور قرار داد می‌بستم اما گویا از صحبتهایم سوءتعبیر شده است.

بازیکن استقلال یادآور شد: آقای دادرس مثل پدرم می‌ماند. اتفاقا از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران تعریف زیادی از ایشان شنیده‌ام و می دانم که دل و روح بزرگی دارند. باز هم اگر حرفی زده‌ام که ایشان را ناراحت کرده از او و اعضای کمیته استیناف عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان تاکید کرد: لحظه شماری می‌کنم تا پیراهن آبی استقلال را بپوشم و انشالله با درخشش و تاثیرگذاری در روند خوب تیم محبوبم، بتوانم با پیراهن این تیم افتخارات زیادی را به دست بیاورم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس