کد خبر 1024186
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
محمد بلبلی

بلبلی گویا حرف برای گفتن زیاد داشته و اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند.

به گزارش مشرق، در عین جوانی اما یکی از جنجالی ترین خریدهای لیگ برتری در ابتدای فصل نوزدهم بود. محمد بلبلی که یک فصل خیلی خوب را با سپیدرود رشت در لیگ هجدهم گذراند ابتدا با فولاد قرارداد بست و بعد یکباره سر میز مذاکره با استقلال نشست و به جمع آبی‌ها پیوست. اتفاقی که با شکایت باشگاه سپیدرود این بازیکن محروم شد تا همه امیدهایش برای یک درخشش در جمع شاگردان استراماچونی ناامید شود. حالا اما با تعلیق چهار ماه از محرومیت این بازیکن، حالا محمد بلبلی این شانس را دارد که توانایی‌های خودش را نشان بدهد و خود او هم چنین اعتقادی دارد و گویا حرف برای گفتن زیاد داشته و اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند.

بالاخره محرومیت تو پایان یافت؟

بله خدا را شکر و با تعلیق 4 ماه آن شرایطم طوری است که بتوانم بازی کنم. واقعا شرایط بدی را این مدت تجربه کردم و خیلی به من سخت گذشت چون اصلا این اتفاق تا به حال برایم نیفتاده بود. اتفاق تلخی بود و حالا که تمام شده این فرصت را دارم که خودم را نشان دهم. خیلی سخت بود که امکان تمرین بود اما نمی‌توانستم بازی کنم و این شرایط من را خیلی اذیت کرد.

به هرحال خودت باعث شده بودی و با اشتباهت این شرایط رقم خورد؟

به این اشتباهی بود که خودم انجام دادم که از روی بی تجربگی بود اما با این حال در ابتدای مسیر برایم یک تجربه شد. 

در این مدت هم استراماچونی خیلی پشت تو بود؟

واقعا همین طور است و  در مدتی که من محروم شده بودم خیلی به من کمک کرد. خیلی صحبت می‌کردیم و در تمرینات هم بهای زیادی به من می‌داد. با تمرینات و صحبت هایی که استراماچونی با من انجام داد خیلی کمک کرد تا بتوانم از لحاظ ذهنی و فنی پیشرفت کنم.

با این شرایط حالا که حرف از رفتن استراماچونی و احتمال برنگشتنش هست، تو خیلی ناراحت می‌شوی؟

دقیقا همین طور است و صددرصد ناراحت کننده است.

بیشتر بخوانید:

رای کمیته استیناف درباره بازیکن استقلال اعلام شد

بازی‌های خوب استقلال این هفته‌های آخر را هم که می‌دیدی بیشتر از نبودنت ناراحت می‌شدی؟

بعد از شروع نه چندان خوب تیم نتایج به یکباره آنقدر خوب شد که همه از بازی کردن استقلال لذت می‌بردند. به هرحال ابتدای کار که محروم بودم خیلی اذیت شدم و خیلی دوست داشتم آن موقع می‌توانستم به تیم کمک کنم. این مساله خیلی از لحاظ روحی من را بهم ریخته بود.

حتما یکی از مسابقات هم دربی بود که استقلال باخت؟ 

همه بازی‌ها برای یک بازیکن همین شکل را دارد و اینکه تمرین کنی و نتوانی بازی کنی خیلی اذیت کننده است. وقتی که با تیم تمرین کنی و نتوانم به تیم کمک کنم خیلی اذیت کننده بود.

با این اوصاف محمد بلبلی می‌تواند یک مهدی قائدی برای استقلال باشد که این روزها در صدر جدول گلزنان لیگ هم قرار دارد؟

خدا را شکر محرومیت من تمام شده و از این به بعد همه چیز دست خود من است اگر می‌خواهم حرفی برای گفتن داشته باشم.من تمام تلاش خودم را به کار می‌بندم تا بتوانم در راستای موفقیت استقلال کار را جلو ببرم و هدف‌های فردی من در اولویت دوم یعنی بعد از موفق بودن تیم قرار دارد.

در این مدت کسانی بودند که تو از دست آنها و حرف هایی که زدند ناراحت باشی؟

بله چند نفری بودند که نمی‌توانم اسمی بیاورم با این حال بیشتر از خودم ناراحت هستم که چرا اینقدر بی تجربگی و خامی کردم و این موضوع برای من تجربه شد.

به جز استراماچونی خیلی از بازیکنان تیم هم به تو کمک کردند؟

بله دقیقا همین طور است و همه بازیکنان استقلال به من کمک کردند. به جز آقا وریا بقیه بازیکنان استقلال و بزرگترهای تیم هم با من صحبت می‌کردند و به من روحیه می‌دادند. الان خدا را شکر در تمرینات شرایط خوبی دارم و سعی می‌کنم این زمان از دست رفته را جبران کنم.

فکر می‌کنی این استقلال قهرمان شود؟

تمام تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد و کاری به هیچ چیز دیگری نداریم. وظیفه ما این است که بجنگیم و ما همه می‌خواهیم این اتفاق بیفتد. البته ما نیم فصل نخست هم کمی بابت مصدومیت‌ها و مباحث داوری لطمه خوردیم اما فوتبال همین است و بخشی از آن به حساب می‌آید.

محمد بلبلی اگر این اتفاق برایش نمی‌افتاد می‌توانست در تیم امید باشد و شاید در المپیک حضور پیدا کند؟

به هرحال اتفاقی است که افتاده اما اشکال ندارد و قطعا اینقدر خوب کار می‌کنم تا دوباره به تیم امید دعوت شوم.

امسال هم مثل پارسال حالا که برگشتی تو می‌توانی پدیده بشوی؟

تمام سعی خودم را می‌کنم چون اهداف بزرگی دارم.

بازی استقلال با سپاهان در جام حذفی را چطور می‌بینی که یک شانس قهرمانی و حضور در آسیا برای شما به حساب می‌آید؟

تمام سعی استقلال قهرمانی در لیگ و جام حذفی است و امیدوارم در این بازی سخت و مهم هم بتوانیم برنده باشیم و به قهرمانی نزدیک شویم.

اوضاع سپیدرود پیگیری می‌کنی؟

بله و متاسفانه وضعیت خوبی ندارد. امیدوارم مسئولان دست بجنبانند و به این تیم پرطرفدار کمک کنند. واقعا حیف است که این تیم به این شکل نابود شود. من مدیون سپیدرود هستم و ان شاء ا... که اوضاع این تیم درست شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 1
    بلبلها تا چشمشون به آب و گل و سبزه و غذا میافته چه چه زدنشون هم شروع میشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس