کد خبر 1015658
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
تهران| تخریب شیشه بانک با اسلحه و اسیدپاشی روی خودروهای لوکس

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فردی خبر داد که علاوه بر تخریب شیشه تعدادی بانک با اسلحه ساچمه‌زن، بر روی تعدادی خودروی لوکس نیز اسیدپاشیده بود.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت فردی که اقدام به تخریب شیشه و تابلوی بانکها می‌کرد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: از چندی قبل، گزارشاتی مبنی بر تخریب شیشه و تابلوی بانکها در محدوده کلانتری 147 گلبرگ به پلیس پیشگیری پایتخت واصل شد که مأموران انتظامی اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این تخریبها آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران و فیلمهای دوربینهای مداربسته بانکها نشان داد فردی با اسلحه ساچمه‌ای به سمت تابلو و شیشه بانکها تیراندازی کرده و به سرعت از محل متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازداشت فرد اهانت‌کننده به کودک زباله‌گرد

وی با بیان اینکه متهم از خود ردی به جای نمی‌گذاشت، گفت: تلاش مأموران برای شناسایی این متهم آغاز شد و مأموران پس از کار اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شدند و وی روز گذشته طی یک عملیات ضربتی بازداشت شد.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در مخفیگاه متهم، با یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ دارای باربند و فاقد پلاک انتظامی مواجه شدند که خودرو نیز به همراه متهم به کلانتری 147 گلبرگ دلالت داده شد.

ظهیری خاطرنشان کرد: مأموران با انتقال متهم به کلانتری و بررسی دقیق‌تر، با پرونده دیگری مبنی بر اسیدپاشی روی تعدادی خودروی لوکس در منطقه پاسداران مواجه شدند که حاکی از آن بود اسیدپاشی‌ها، توسط یک راننده خودروی پراید نفره‌ای رنگ باربنددار و فاقد پلاک انتظامی صورت گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ متذکر شد: با به دست آمدن این اطلاعات، ظن مأموران مبنی بر اینکه این متهم در اسیدپاشی بر روی خودروها نیز نقش داشته باشد، قوی‌تر شد که در نهایت متهم با دیدن مدارک و شواهد، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و علاوه بر تخریب شیشه و تابلوی بانکها با استفاده از سلاح ساچمه‌زن، به اسیدپاشی بر روی خودروهای لوکس در منطقه پاسداران نیز اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات بیشتر نشان داده که متهم مذکور در جریان اغتشاشات اخیر نیز با استفاده از همین سلاح ساچمه‌زنی، اقدام به تخریب شیشه تعدادی بانک کرده بود.

وی یادآور شد: این متهم درباره اسیدپاشی روی خودروها در منطقه پاسداران دارای 40 شاکی است و در اعترافات اولیه مدعی شده به دلیل وجود مشکل اعصاب و روان دست به این اقدامات شرورانه زده است.

ظهیری، از تحقیقات بیشتر از متهم برای روشن شدن سایر جرایم احتمالی وی خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    2 5
    دمش گرم
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    11 4
    خوب یک همچین حیوونی رو چه کار باید باهاش کرد غیر از این که تو دیگ اسید انداختش.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    4 1
    در مورد اسید روی خودروهای گران بنده و اکثریت جامعه تایید نمیکنیم اما ناراضی هم نیستیم مگر ان عده قلیلی که با مال حلال خریدند که البته استفاده اش در این شرایط کراهت دارد
  • انفولانزا گرفته IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    بایداین موضوع رو از ۳ بعد نگاه کرد: ۱-عدم اجرای صحیح این برنامه (افزایش قیمت بنزین) توسط دولت روحانی در زمان نامناسب با شیب زیاد ۲-عدم اقناع مردم و توهین به شعور و فهم ملت۳-عدم وجود ساز و کار اعتراض قانونی مردم عادی به دولت و در نتیجه موج سواری دشمن و بیگانگان و آسیب های جبران ناپذیر به کشور.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    4 0
    اعدامش کنید تا عبرت شود برای اشرار
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    3 2
    به نظرم به جای اسید رو ماشینهای لوکس باید اتیششون میزد چرا پدر کارگر من شصت سال جون کنده یه پراید نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس