کد خبر 1015503
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
عراق - کراپ‌شده

استاندار نجف روز یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد برای ادای شهادت درباره حوادث این شهر به دادگاه برود.

به گزارش مشرق، «لؤی الیاسری» استاندار نجف روز یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد به دادگاه برود تا درباره تحولات و حوادثی که در این شهر روی داده شهادت بدهد.

بیشتر بخوانید:

حمله عناصر خرابکار به مقبره شهید حکیم در نجف +فیلم

کتائب حزب‌الله: آمریکا توطئه جدیدی برای به آتش کشیدن مرکز و جنوب عراق دارد

به نوشته «السومریه نیوز»، از سوی دیگر استاندار نجف صدور احضاریه درباره خود و معاونش و همچنین فرمانده پلیس این شهر را تکذیب کرد.

الیاسری طی بیانیه‌ای گفت: «برخی خبرهای منتشر شده در صفحات شبکه‌های اجتماعی درباره صدور احضاریه درباره من و معاونم را تکذیب می‌کنم.»

وی افزود: «خبرها درباره فرمانده پلیس نجف و فرمانده عملیات نیز کاملا غیر صحیح بوده و مقامات محلی و فرماندهان امنیتی در تلاش هستند تا راه حلی برای بحران کنونی پیدا کنند.»

نجف و شهرهای مختلف عراق از یکم اکتبر (نهم مهر ماه) در شرایط نا آرامی به سر می‌برد و معترضان عراقی در شهرهای عمدتا شیعه‌نشین خواستار مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی شده‌اند. اعتراضات که به علت برگزاری راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) به مدت دو هفته تعلیق شده بود از ۲۵ اکتبر (سوم آبان) از سر گرفته شده و کماکان ادامه دارد. در بسیاری از نقاط، با دخالت برخی طرف‌های خارجی از جمله آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی اعتراضات رنگ و بوی خشونت به خود گرفته و به آشوب بدل شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس