کد خبر 1015462
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
منصوریان

با تساوی این هفته ذوب آهن کادرفنی این تیم محکوم به پیروزی در 3 بازی بعدی است.

به گزارش مشرق، ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت داد و موفق نشد 3 امتیاز این مسابقه را مال خود کند.

ذوبی‌ها که در فصل جدید تا کنون شرایط خوبی در جدول نداشتند و نتایج قابل قبولی نگرفته‌اند، پس از شکست هفته دهم مقابل ماشین‌سازی تبریز اوضاع پیچیده‌ای پیدا کردند و نشست طولانی مدت هیات مدیره با حضور علیرضا منصوریان و خروجی آن باعث شد 5 دیدار پایانی این تیم تا نیم فصل حساسیت بالایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

زور منصوریان و تارتار به هم نرسید

در این نشست برخلاف انتظارها که گفته می‌شد خروجی آن قطع همکاری با منصوریان و صحبت با گزینه‌های دیگر است، با ابقای مشروط کادرفنی همراه بود و سرمربی این تیم تعهد کسب حداقل 12 امتیاز از 15 امتیاز باقی مانده را داد و قرار بر این شد اگر چنین نتایجی کسب نشود در نیم فصل قطع همکاری صورت بگیرد.

ذوبی‌ها هفته گذشته موفق شدند فولاد خوزستان را شکست داده و 3 امتیاز مهم بگیرند تا از اولین گردنه دشوار به سلامت عبور کنند ولی 2 امتیازی که مقابل نفت مسجد سلیمان دادند کار را خراب کرد.

حالا ذوب‌آهن از 2 بازی 4 امتیاز گرفته و 8 امتیاز تا تعهد کادرفنی به هیات مدیره تا نیم فصل باقی مانده و برای کسب این 8 امتیاز 3 دیدار فرصت دارند. این بدان معنی است که ذوبی‌ها باید هر 3 بازی بعدی را ببرند و اگر حتی یک مساوی هم بدهند کارشان خراب می‌شود چرا که در آن صورت بیش از 7 امتیاز کسب نخواهند کرد.

ذوب آهن هفته آینده با پرسپولیس بازی دارد و پس از آن به مصاف نساجی و گل‌گهر خواهد رفت.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس