کد خبر 1015361
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
درگیری مربی با خبرنگار

در پایان بازی ملوان – آلومینیوم اراک شاهد اتفاق تلخی در استادیوم تختی انزلی بودیم که گویی فیلم و عکس های مربوط به این اتفاق ضبط و برای کمیته انضباطی ارسال شده است.

به گزارش مشرق، ماجرا از این قرار است یکی از اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک به سمت یکی از خبرنگاران می دود و به سمت او لگد پرت می کند و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. در نهایت با وساطت آنهایی که در صحنه بودند دعوا فیزیکی مربی و خبرنگار تمام می شود!

بیشتر بخوانید:

یک درگیری عجیب در لیگ یک

شاید خبرنگار سوالی را در کنفرانس خبری پرسیده که نامربوط بوده و محمود فکری را عصبانی کرده. یا هر دلیل دیگری که عصبانیت اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک را به همراه داشته است توجیهی جالبی برای حمله فیزیکی به خبرنگار نیست و طبیعتا در چنین شرایطی انتظار از کمیته انضباطی این است که به دقت ماجرا را واکاوی کرده و رایی را صادر کند که هیچ کس در هیچ جایگاهی به خود اجازه توهین به طرف مقابل را ندهد چه رسد به اینکه بخواهد در زمین فوتبال دست به حمله فیزیکی بزند که دور از شان و در زیبنده فوتبال نیست.

در این مسابقه تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر بازی را به سود خود به پایان برد. درباره این صحنه نمی خواهیم قضاوتی داشته باشیم و حتما اتفاقی رخ داده که اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک عصبانی شدند اما به هیچ وجه این رفتار قابل توجیه نیست حتی اگر حق با اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک بوده باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس