کد خبر 1014945
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
یزدانی خرم

رئیس اسبق فدراسیون والیبال در واکنش به تعطیلی زود هنگام لیگ برتر گفت: نباید اسپانسرها را پشیمان کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا یزدانی درباره تعطیلی زود هنگام رقابت‌های لیگ برتر والیبال برای برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: در جریان جزئیات دقیق این تصمیم نیستم، حتما بررسی‌های لازم را انجام داده اند و با کم و زیاد کردن همه جوانب چنین تصمیمی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

تصمیم کبری در والیبال

وی ادامه داد: سایر تیم‌ها بسیار خوب کار کرده اند و تیم ملی والیبال ایران در اوج نیست و در حال حاضر در ضعف است. ملی پوشان در تیم های باشگاهی تقسیم شده اند و تنوع زیاد شده است بنابراین فدراسیون مجبور به انجام این کار شده است ولی می توانستند هم لیگ و هم اردوی ملی را برگزار کنند.

رئیس اسبق فدراسیون والیبال درباره نبود لژیونرها نیز در اردوهای اولیه گفت: یکی از ایرادات وارد به تصمیم تعطیلی زود هنگام لیگ نبود لژیونرها است. بازیکنی که می خواهد نتیجه بگیرد باید در اردوهای ملی باشد. علاوه بر این نیز می توانستند بجای برگزاری دو بار بازی در هفته یک بار بازی در هفته انجام دهند. منبع در آمد بازیکنان لیگ برتر است با این شرایط بازیکنان روحیه خود را از دست می دهند. با این وضعیت باشگاه ها پول نخواهند داد.

وی افزود: برگزاری لیگ و اردوی ملی هیچ مانعی برای هم ندارند. بازیکنان باید منبع درآمدشان را حفظ کنند و باشگاه ها نیز ناراحت نشوند. راه حل این است هم لیگ برگزار و هم اردوها را برگزار کنند تا هم در آمد بازیکنان حفظ شود، بدن ها آماده باشد و اسپانسرها نیز پشیمان نشوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس