ابوالفضل بهرام‌پور

بهرام‌پور گفت: من یک صحبت قرآنی و اجتماعی کردم، اما آن را تحریف کردند.

به گزارش مشرق، در پی انعکاس صحبت‌های ابوالفضل بهرام‌پور، کارشناس قرآنی سیما در برخی از رسانه‌ها، وی در توضیحی به خبرگزاری فارس اعلام کرد: مردم اعتراض داشتند و حرف مردم این بود که چرا گرانی ناشیانه به بار آوردید و ما را به رنج و زحمت انداختید. خود من هم یکی از همین مردم بودم و در صحنه هم حضور داشتم، اما هنگامی که دیدم اعتراض به اغتشاش تبدیل و دشمن هم از آن موج‌سواری کرد، کنار کشیدم.


وی افزود: اعتراض، حق مردم است و حق دارند که از گرانی فریاد بزنند، اما مسئله ما و در واقع طرف صحبت من کسانی بود که پمپ بنزین را آتش زدند و وقتی کارگر پمپ بنزین از آنها می‌خواهد این کار را نکنند، او را هم آتش می‌زنند و یا زن و مردی که می‌بینند خانه آنها در آتش می‌سوزد و وقتی اعتراض می‌کنند، مرد را جلوی چشمان همسرش می‌کشند. یا کارگر شهرداری که حتی به آشوبگران آب می‌دهد و آنها را از تخریب اموال شهرداری نهی می‌کند اما با سلاح او را می‌کشند.


بهرام پور تصریح کرد: این‌ها محارب هستند و قرآن کریم هم برای محارب چهار مجازات تعیین کرده و من این‌ها را بازگو کردم. حال دشمنان که دیده‌اند ما دوستان آنها را هو می‌کنیم، از قول من نوشته‌اند که باید مخالفان را قلع و قمع کرد. در حالی که این سخن قرآن حکم افراد محارب است و این حرف‌ها فضاسازی دشمن است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    13 6
    حرف حق زدی/ از ملامت مفسدان و قاتلان و اشرار بیم نداشته باش!
  • سید IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    11 5
    نباید از طعنه خناسان ترسید.
  • م ث IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    1 3
    حرف حقی زدید اما بی جا و بی مورد و چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. وحشتناکترین زندانها و وحشیانه ترین شکنجه را آمریکاییها دارند و دایم از حقوق بشر حرف میزنند. و میزان در مجازات قانون مجازات اسلامی است که از منابع مختلف مثل قران و فقه و امثالهم برداشت شده آنهم به تشخیص و حکم قضات نه درس و بحث تلویزیونی علما. حرف درست را هم باید با بصیرت تمام و کمال گفت تا منافقان نتوانند سوء استفاده کنند. جالب است که بیشترین سخنرانیها را رهبر انقلاب دارند و کمترین سو استفاده را هم دشمنان از فرمایشات ایشان دارند. خدایا از عمر ما بکاه و بر عمر پربرکتشان بیفزا
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    5 0
    هر سخن جایی و هر نقطه مکانی دارد . ایشون سخنی گفتن که نه جا و نه زمان مناسبی داشته . بهتر بود قضاوت رو به قضات واگذار کنن نه اینکه حکم قرانی در این خصوص بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس