تلفن همراه

یک چهارم کودکان و نوجوانان انگلیسی تا بدان حد از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند که می‌توان گفت به این کار اعتیاد دارند و باید برای درمانشان اقدام شود.

به گزارش مشرق به نقل از یاهونیوز، بررسی که توسط کالج کینگز لندن صورت گرفته نشان می‌دهد حدود ۲۵ درصد از کودکان و نوجوانان انگلیسی به استفاده از گوشی‌های هوشمند معتاد هستند.

این بررسی با تجزیه و تحلیل ۴۱ مطالعه صورت گرفته که از سال ۲۰۱۱ به چاپ رسیده و موضوع آن‌ها استفاده از تلفن همراه و بهداشت روانی افراد زیر ۲۰ سال در انگلیس است. در بررسی‌های مذکور در مجموع بر روی وضعیت حدود ۴۰ هزار کودک و نوجوان انگلیسی تحقیق شده است.

بیشتر بخوانید:

آیا گوشی همراه به «چشم» آسیب می‌زند؟

این مطالعه‌ها نشان می‌دهد ۲۳ درصد از کودکان و نوجوانان انگلیسی نشانه‌هایی از اعتیاد به استفاده از تلفن همراه را در خود دارند. یکی از مهم‌ترین این نشانه‌ها آن است که افراد یادشده در زمانی که گوشی هوشمند در دسترشان نیست بسیار مضطرب و هیجان زده می‌شوند و رفتارهای تا حدی پرخاشگرانه از خود نشان می‌دهند.

بر اساس همین بررسی افراد معتاد به استفاده از گوشی‌های هوشمند به مشکلات دیگری همچون استرس، کیفیت خواب پایین و افسردگی نیز دچار می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    7 0
    تقریبا نصف ملت خودمون هم معتاد گوشی هوشمند شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس