کد خبر 1014531
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
رسول خطیبی

سرمربی ماشین سازی تبریز بعد از برتری تیمش برابر سایپا با تمجید از عملکرد دروازه‌بانش گفت: حامد لک باید به تیم ملی دعوت شود، او استحقاقش را دارد.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری بعد از دیدار تیم خود مقابل سایپا گفت: نیمه اول این دیدار برای ما ضعیف‌ترین عملکردی بود که تا به حال دیده بودم و ممکن بود در نیمه اول گل بخوریم. حتی در رختکن هم بازیکنان ما متوجه این بودند که این ضعیف‌ترین عملکرد ما تا امروز بوده است. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و با تلاش بازیکنانمان به گل هم رسیدیم.

خطیبی در ادامه با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش، خطاب به کادر فنی تیم ملی گفت: برخی از بازیکنان ما مانند حامد لک آمادگی دارند که به تیم ملی دعوت شوند. بازیکنان تیم ملی نباید تنها از تیم‌های بالای جدول انتخاب شوند.

سرمربی ماشین سازی تبریز افزود: امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم و با امتیازهایی که کسب می‌کنیم به بالای جدول برسیم. البته تا اینجا به هدف‌هایی که داشته‌ایم رسیده‌ایم.

خطیبی در جواب این سوال که آیا داور بازی عملکرد خوبی داشت؟ گفت: درباره داوری صحبتی ندارم. اگر گفته‌اند که داور به نفع ما سود زده است، اشتباه است. داور بیشتر به ضرر ما سوت زد تا به نفع ما.

وی در پایان از بازیکنان خود تشکر کرد و گفت: تمامی بازیکنان در اختیار تیم هستند و به هم کمک می‌کنند. نفرات اول تیم ما با نفر بیست و پنجم ما هیچ فرقی با هم ندارند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی پس از شکست مقابل تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از این دیدار شرکت نکرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس