مرتضی بختیاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: با توجه به سیاست‌هایی که داریم پیش بینی می‌شود مستمری مددجویان کمیته امداد سال آینده بین سه تا چهار برابر افزایش یابد.

به گزارش مشرق، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در آیین واگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه نگاه‌های جدیدی به مددجویان تحت پوشش شده است اظهار داشت: در بند ب تبصره ۱۴ قانون بودجه به افرادی که در نوبت تحت پوشش قرار دارند، شرایطی فراهم شده که۶۵۰ هزار خانواده دیگر بتوانند تحت پوشش کمیته امداد از محل بودجه این تبصره قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده  هیچ وابستگی به نفت ندارد گفت: بودجه سال آینده در حالی بسته می‌شود که به سبب اینکه هیچ وابستگی به نفت ندارد یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید:

خانوار ۲ نفره‌ای که یارانه ۵ نفره گرفت +عکس

اقشار کم‌درآمد، جاماندگان از دریافت کمک معیشتی

واریز یارانه حمایتی به حساب مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و استانداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس آن برای ساخت دو هزار واحد مسکونی قرارداد منعقد شده که ۵۰۰ واحد امروز به مددجویان این نهاد واگذار می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه ۵۰۰  واحد مسکونی دیگر در دهه فجر امسال به مددجویان واگذار می‌شود اظهار داشت: یک هزار واحد  مسکونی مددجویی دیگر از محل این تفاهم نامه در سال آینده آماده تحویل و واگذار می‌شود.

وی با اشاره اینکه در بودجه سال ۹۹ ، نگاه‌های جدیدی برای مددجویان شده گفت: پیش بینی می‌شود مستمری مددجویان درسال آینده بین سه تا چهار برابر افزایش یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود:در بند الف تبصره ۱۴ که سال آینده سومین سال خود را طی می‌کند شاهد ۴ برابر شدن میزان مستمری‌های مددجویان خواهیم بود به گونه‌ای که در سال آینده برای خانواده‌های پنج نفر به بالا مددجویان کمیته امداد بیش از ۷۵۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

بختیاری عنوان کرد: در رابطه با واحدهای مددجویی تک و دو نفره با رئیس بنیاد مسکن صحبت کرده‌ایم که با استفاده از مدل ساخت منازل مسکونی که توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود، بتوانیم از تسهیلات ساخت مسکن برای این خانواده‌ها استفاده کنیم .

وی با تاکید بر همکاری برای تامین جهیزیه نوعروسان خاطر نشان کردک نیازمند یک هزار فقره جدید جهیزیه برای استان بوشهر هستیم که از رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌شود که در این خصوص نیز توجه خاصی به مانند سال گذشته داشته باشند.

بختیاری با اعلام اینکه کمیته امداد استان بوشهر موفق به جذب کامل تسهیلات ۱۴۰ میلیارد تومان اشتغال‌زایی برای ۲۵۰۰ نفر شده است، عنوان کرد: کمیته امداد استان بوشهر آماده دریافت تسهیلات جدید از این محل برای اشتغال روستائیان است و در صورت عنایت دولت می‌توانیم اشتغال روستایی بیشتری را در استان بوشهر داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اجرای طرح‌های تولیدی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به این که از طریق پنل‌های خورشیدی می‌توان اشتغال‌زایی کرد امسال به دنبال این هستیم که زمینه ارائه خدمات ویژه برای راه‌اندازی یک‌هزار پنل خورشیدی در استان بوشهر فراهم شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زاهدامانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام خسته نباشید.۴۵ سال دارم و از اول مجرد بودم و بخاطره بعضی اعتقادات ازدواج نکردم تا بتونم با مادر پیرم راحت زندگی کنم .عید امسال بخاطره گرفتن دارو میخواستم دور بزنم به طرف داروخانه.نصف شب یکی از همسایه ها که برای چندمین بار موتور میروند زد بهم ومنو چندماهی به کما فرستاد .و مقصرم شدم حالا بماند .برای اولین بار تقاضای وام ۵ تومنی از کمیته امداد کردم الان چندماه خبری نشده.لطفا شما یع لطفی بکنید رسیدگی کنید .ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس