کد خبر 1014209
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
افزایش ۵۰ میلیون تومانی قمیت مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این‌که قیمت هر متر مربع طرح ملی مسکن در شهر جدید پرند حدود ۳.۵ میلیون تومان خواهد بود، گفت: به محض آغاز ثبت نام در استان تهران آمادگی نام‌نویسی برای دو هزار و ۵۰۰ واحد داریم.

به گزارش مشرق،  سهمیه شهر جدید پرند در طرح اقدام ملی مسکن ۲۶ هزار واحد است که ۵ هزار واحد با پیشرفت حدود ۵۰ درصد در حال ساخت است.

هفت هزار و ۴۰۰ واحد نیز در مرحله آماده‌سازی زمین قرار دارد که به زودی وارد عملیات اجرایی می‌شود.

به محض این‌که در استان تهران ثبت نام آغاز شود دو هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله اول ثبت نام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این‌که قیمت هر متر مربع طرح ملی مسکن در شهر جدید پرند حدود ۳.۵ میلیون تومان خواهد بود، گفت: به محض آغاز ثبت نام در استان تهران آمادگی نام‌نویسی برای دو هزار و ۵۰۰ واحد داریم.

وی درباره قیمت واحدهای طرح اقدام ملی در شهر جدید پرند گفت: درخصوص قیمت‌ها تابع وزارتخانه هستیم که اعلام کرده‌اند، باید بر اساس قیمت تمام شده باشد.

هنوز قیمت نهایی اعلام نشده، اما در شهرهای اطراف تهران قیمت‌ها حدود متری ۳.۵ میلیون تومان برآورد می‌شود که ۱۰۰ میلیون تومان آن وام با نرخ سود ۱۸ درصد است و مابقی احتمالا در چند مرحله از متقاضیان دریافت خواهد شد.

وطن‌خواهی با بیان این‌که کل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر پرند ۱۶ هزار واحد است که ۴ هزار واحد آن دارای معارض و مساله حقوقی است، گفت: حدود ۱۲ هزار واحد تا پایان سال تحویل می‌شود. البته این را تاکید می‌کنم که مردم باید پای کار بیایند. مراجعه به کارگزاری اندک است.

با توجه به رافت اسلامی که ما به عنوان دولت نشان می‌دهیم، خیال متقاضیان از عدم تحویل واحدهایشان به افراد دیگر راحت است. اگر بخش خصوصی بود دو اظهارنامه می‌فرستاد و بعد واحد را به کسی دیگر می‌دادند. هرچند ما کسانی که بدقولی می‌کنند را نهایتا جابجا می‌کنیم.

البته هشدار می‌دهیم اگر مجبور شویم و برایمان محرز شود که واحدها دست دلالان است آن‌ها را حذف خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه‌های شهر جدید پرند گفت: بخش عمده‌ای از خیابان‌های شهر آسفالت شده است.

باند شمالی کنار گذر شمالی شهر را که یک بانده بود را دوبانده کرده‌ایم که آسفالت آن را روز گذشته شروع کردیم و امیدواریم تا ۲۲ بهمن به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل عمران پرند ادامه داد: آتش‌نشانی و چندین پارک را ساخته‌ایم. ۴۳را تکمیل کرده‌ایم و چهار مدرسه در حال ساخت داریم که تا مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

از جمله کمبودهای شهر، درمانگاه است که با سپاه در این زمینه قرارداد بسته‌ایم. زمین درمانگاه را ظرف هفته آینده تحویل سپاه می‌دهیم که برای نیروهای مسلح یک درمانگاه مجهز بسازند.

در حال حاضر نیز یک ساختمان آماده به مساحت حدود هزار متر در اختیار لشگر ۲۰ رمضان گذاشتیم که تا ماه آینده به شکل درمانگاه عمومی راه می‌افتد و بزرگترین درمانگاه پرند می‌شود.

وطن‌خواهی درباره آخرین وضعیت مترو پرند پرند اظهار کرد: مترو فرودگاه امام (ره) تا شهر جدید پرند به طول ۱۹ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که با توجه به نوسانات نرخ ارز، کار مترو با مشکل برخورد، اما امیدواریم به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

چند روز قبل با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید جلسه‌ای در این زمینه داشتیم. مبلغی را به شرکت مترو پرداخت کرده‌ایم، اما عملیات اجرایی را شروع نکرده‌اند.

اگر تاخیر کنند مثل مترو هشتگرد عمل می‌کنیم و شرکت عمران با قرارگاه خاتم کار را شروع می‌کند. بعد از این‌که به بهره‌بردرای رسید تحویل مترو تهران به عنوان بهره‌بردار خواهیم داد

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    1 0
    کپی گرانقیمت مسکن مهری که دولت آنرا مزخرف میخواند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس