مارک میلی

رئیس جدید ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا پس از دیدار با مقام‌های صهیونیستی و سعودی، امروز برای گفت‌وگو با مقامات عراقی وارد بغداد شده است.

به گزارش مشرق، «مارک میلی» رئیس جدید ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا روز سه‌شنبه برای گفت‌وگو با مقام‌های عراقی وارد بغداد پایتخت این کشور شده است. 

بیشتر بخوانید:

۹ کشته و زخمی در سلسله انفجارهای بغداد

خبرگزاری «رویترز» نوشته است که میلی که به تازگی به عنوان عالی‌ترین فرمانده ارتش آمریکا منصوب شده، در سفر به منطقه در حال رایزنی با متحدان واشنگتن است. وی پیش از این با مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

رویترز در خبر خود، به ناآرامی‌ها در لبنان، عراق و ایران اشاره کرده و نوشته است که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که این تحولات فرصتی برای آمریکاست تا از نفوذ ایران در منطقه بکاهد. با این حال، همین خبرگزاری اشاره کرده است که با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن تحولات غرب آسیا، این تهدید هم وجود دارد که مجموعه این رخدادها در نهایت به منافع آمریکا آسیب بزند.

در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عراق حضور دارند. شماری از این نظامیان، ماه گذشته پس از ترک شمال سوریه، در عراق مستقر شدند. استقرار این نیروها در عراق، به بهانه حمایت از بغداد در مبارزه با تروریسم صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیده بان IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    3 0
    یکی ازفرماندهان تروریست های آمریکایی واردبغدادشد!تیترمناسب تریه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس