کد خبر 1013810
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
بشار رسن

هافبک تیم ملی عراق در حالی امشب وارد تهران می شود که می توانست چهارشنبه هفته گذشته به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود.

به گزارش مشرق، بشار رسن پس از کش و قوس های فراوان امشب وارد تهران می شود تا بتواند پرسپولیس را در ادامه بازی های لیگ برتر همراهی کند.

هافبک سرخپوشان که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورش برای بازی با بحرین و عراق به اردن سفر کرده بود سه شنبه شب هفته گذشته به گابریل کالدرون پیغام داد که می تواند بی خیال بازگشت به عراق برای تمدید گذرنامه خود شود و به تهران بیاید. با این حال گابریل کالدرون در آستانه بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به بشار اجازه داد که در بغداد پیگیر کارهای اداری مربوط به پاسپورت خود شود و سپس به تهران بازگردد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون، بشار را قبول ندارد؟

هافبک تیم ملی عراق قرار بود بامداد یکشنبه به تهران بیاید تا در تمرینات شرکت کند اما این بازیکن به باشگاه پرسپولیس اطلاع می دهد که گذرنامه اش نیاز به زمان دارد تا حضورش در تهران، دو روز دیگر هم به تعویق بیفتد. اتفاقی که سبب شد تا رسن علاوه بر غیبت در بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان نتواند برای سرخ ها در بازی امروز مقابل نفت آبادان در یک هشتم نهایی جام حذفی نیز به میدان برود.

گابریل کالدرون در حالی به هافبک ملی پوش خود اجازه مرخصی در کوران رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را داد که در نشست خبری پس از باخت مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی شده بود بازیکن خارجی در اختیار ندارد تا بتواند مشکل گلزنی تیمش را حل کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس