راهپیمایی

تجمع بزرگ مردم تهران به منظور محکوم کردن اغتشاشات و آشوب‌های اخیر و نیز حمایت از امنیت و اقتدار ایران برگزار شد.

به گزارش مشرق،  راهپیمایی و تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار ایران با حضور اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب و خیابان های اطراف برگزار شد.

شرکت کنندگان در دقایق ابتدایی این تجمع گسترده با سر دادن شعارهای، «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر اغتشاشگران» انزجار و برائت خود را از برهم‌زنندگان امنیت کشور اعلام کردند.

بیانیه پایانی تجمع عظیم مردم تهران در محکوم‌کردن اغتشاشات اخیر و دفاع از امنیت و اقتدار کشور لحظاتی قبل قرائت شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سخنران مراسم امروز بود، خطاب به راهپیمایان تهرانی گفت: امروز که شما اینجا در قلب انقلاب جهانی اسلام، میدان انقلاب جمع شده‌اید، تیر خلاصی بر سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگ‌ترین دشمن تاریخ بشر «آمریکا» زده‌اید؛ آفرین بر شما و بر آن قدم‌های استوار و ثابت. آمدید تا صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید و آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد جهانی حمایت کنید.

وی افزود: اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود دیده می‌شود که شما واژه شرف، آزادگی و دلدادگی به امام مسلمین را روی زمین ترسیم کرده‌اید. هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت خواهد دید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هرکس به جان، مال و ناموس مردم ما تعرض کند سخت مجازات خواهد شد، به دشمنان هشدار داد اگر از خط قرمز ما عبور کنید نابودتان خواهیم کرد. (بیشتر بخوانید)

* پلاکاردهایی از اعتراض به وضعیت گرانی ها و لزوم توجه مسئولان کشور به مشکلات معیشتی مردم در دست مردم قرار دارد.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به جمع تجمع کنندگان تهرانی پیوست.

علی ربیعی سخنگوی دولت در بین مردم در راهپیمائی تهران حضور یافت.

علی ربیعی در حاشیه مراسم راهپیمایی 4 آذر مردم تهران در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه وظیفه دولت در برابر حضور مردم اظهار داشت: دولت و ملت متفاوت از یکدیگر نیستند، بلکه یک مجموعه است و آنچه که مسلم بوده اساس انقلاب اسلامی است. (بیشتر بخوانید)

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در اجتماع بزرگ مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر حضور پیدا کرد.

 آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

حضور گسترده مردم در اجتماع بزرگ مردمی حمایت از امنیت در تهران

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در تجمع ضد اغتشاشگران مردم تهران حضور یافت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در تجمع مردم تهران که به منظور محکومیت اغتشاشگران و دفاع از اقتدار و امنیت کشورمان در میدان انقلاب تهران در حال برگزاری است، حضور یافت.

محسن رضایی در این اجتماع باشکوه مردم تهران در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی امروز برای جداسازی صدای مردم از اشرار است.

وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بگویند اعتراضات ما از اشرار وابسته به سرویس‌های جاسوسی جداست، گفت: مردم آمده‌اند بگویند که ما خودمان قادر هستیم وضع زندگی‌مان را بهبود بخشیم و اجازه دخالت به هیچ دست خارجی نمی‌دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم از دولتمردان می‌خواهند با تدبیر عمل کنند و به سیاست‌های کلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و همه خواسته‌های مردم در آنها منعکس است، عمل کنند تا مشکلات حل شود. (بیشتر بخوانید)

تصویر هوایی از حضور گسترده مردم در اجتماع بزرگ مردمی

سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دقایقی پیش به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت ازاقتدار و امنیت کشور، گفت: ملت ما این احساس و باور را دارند که باید مقابل ناامنی بایستند. (بیشتر بخوانید)

قرار است سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در این اجتماع مردمی سخنرانی کند.

دانلود

* این حضور حماسی وقتی از روز دوشنبه هفته قبل یعنی دو روز پس از آغاز اغتشاشات با راهپیمایی پر شور مردم ولایتمدار زنجان آغاز شد، مانند سیلی خروشنده، به سرعت شهرهای دیگر کشور مانند ایلام، خرم‎آباد، استان مرکزی، اردبیل، دزفول، همدان، نوشهر، گلستان، اصفهان، گیلان، شهرکرد، ماهشهر، آبادان، مشهد، یاسوج،  قم، شیراز، قزوین، مازندران و... را در بر گرفت و تیغ دشمن را از دستش گرفت.
 

اهمیت حضور در راهپیمایی تبری از اغتشاشگران

اهمیت این حضور اینجاست که هر فرد مؤمن و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی یک سنگر مقابل توطئه‌های بدخواهان و دشمنانی است که به آشوب‌ها و اغتشاشات برای ضربه به نظام اسلامی دل بسته بودند اما تودهنی خوردند.

مردم در برخی استان‌های کشور طی روزهای اخیر به صحنه آمدند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای آنچه خون داده‌اند، ایستاده‌اند.

ایرانیان با بصیرت هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی را آشوبگری در خیابان‌ها نمی‌دانند و بر همین اساس طی چند روز اخیر به صورت خودجوش در این راهپیمایی حضور حداکثری پیدا کردند.

واکنش‌های بین المللی به اتفاقات ایران

برای نمونه، رئیس‌جمهور آمریکا در یک توئیت ادعا کرد: «ایران آن‌قدر بی‌ثبات شده که رژیم، کل سیستم اینترنت را خاموش کرده تا مردم بزرگ ایران نتوانند از خشونت عظیمی‌ که در کشورشان رخ می‌دهد، حرف بزنند. آنها فکر کرده‌اند جهان از مرگ و مصیبتی که رژیم ایران باعث آن شده، خبردار نمی‌شود.»(!) این یاوه‌گویی البته در حالی است که افکار عمومی ‌می‌پرسند ‌ترامپی که دسترسی ایران به دارو را هم تحریم کرده، چطور از قطع اینترنت در ایران ناراحت و آشفته شده است؟! مردم علت این عصبانیت را می‌دانند. قطع اینترنت در شرایط اغتشاش ‌اشرار، یعنی قطع ارتباط میان آشوبگران با اربابان آمریکایی‌شان.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در پیامی ‌توئیتری نوشت: «معترضان شجاع ایران! ویدئوها، عکس‌ها و اطلاعات خود پیرامون سرکوب اعتراض‌ها توسط رژیم ایران برای ما بفرستید. ایالات‌متحده آزار معترضان را علنی و محکوم خواهد کرد. با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید.»

برایان هوک، رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا هم در گفت‌وگو با اسکای‌نیوز عربی ضمن اعلام حمایت از آشوب‌ها و اغتشاشگران در ایران، گفت: آمریکا از مطالبات ملت ایران حمایت می‌کند، ملت ایران از نظامی ‌که نتوانست وظایف خود را انجام دهد خسته شده‌اند!

وی مدعی شد: ما از مطالبات ملت ایران حمایت می‌کنیم زیرا ایران اموالش را در راستای ایجاد بی‌ثباتی در کشورهای دیگر خرج می‌کند و ما از آنها می‌خواهیم که این اموال را در راستای بهبود اوضاع معیشتی مردم خرج کنند! البته این یاوه‌گویی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها در شرایطی است که آمریکا خود مادر تروریسم است و نقش اصلی را در جنگ‌های خاورمیانه و بی‌ثبات‌سازی داشته است اما با پیروزی‌های چشمگیر محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران رؤیای خاورمیانه جدیدش آشفته شده است. حمایت آمریکا از آشوب‌ها در ایران، عراق و لبنان نیز ناشی از وحشت این رژیم خونخوار از چیرگی‌ها و موفقیت‌های زنجیره مقاومت اسلامی است.

اتحادیه اروپا در واکنش مداخله‌آمیز به اغتشاشات در ایران خواستار خویشتنداری حداکثری نیروهای امنیتی در برابر اغتشاش‌گران شده است.

دولت آلمان هم روز دوشنبه در اقدامی مداخله جویانه از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و از ایران خواست به خواسته‌های قانونی معترضان احترام بگذارد.

دولت روسیه در اولین واکنش رسمی به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در ایران، بر احتمال دست داشتن نیروهای خارجی در این حوادث تأکید کرده است.

آتش اغتشاشات چقدر از اموال مردم را سوزاند؟

در پی اعلام سهمیه‌بندی بنزین و اعتراض برخی از مردم، اشرار فرصت‌طلب با اغتشاش و آشوب، خسارات زیادی به بخش های مختلف اموال عمومی وارد کردند.

آتش زدن قرآن توسط اغتشاشگران

تعدادی از آشوبگران شامگاه یکشنبه به مصلی شهرقدس حمله کرده و این مکان را به آتش کشیدند. در این اقدام موهن اغتشاشکران قرآن های موجود در مصلی نماز جمعه شهرقدس را به آتش کشیدند. این اتفاق در شهر کازرون نیز رخ داده است و مشخص شده است پس از برنامه حمله به حوزه‌های علمیه و کتابخانه‌ها، به آتش کشیدن قرآن برای تحریک و جریحه‌دار کردن مردم نیز از جمله دستورکارهای اغتشاشگران در فتنه ۹۸ بوده است.

خسارات جبران ناپذیر آشوبگران به اموال مردم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 66
  • علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    لعنت بر مخالفان جمهوری اسلامی
    • بیتاب IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      14 33
      سیستماتیک نیست کارهاتون اما
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      ما اهل کوفه نیستیم ... علی تنها بماند خدا شر روباه انگلیس رو از بیشه شیران کم کند.
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      23 24
      تمام مشکلات مملکت به تهرانی های احمق بر می گرده همه جا پلاسن این حکومت و همین مردم تهران سال 57 بوجود آوردن
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      11 53
      عاشقان وطن در راهپیمایی شرکت کردن
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    افرین فقط مراقب باشند در همه زندگی رهبر انقلاب را باید حمایت کنیم
    • تاتنیک IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      موافقم
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    مرگ بر آمریکای...
  • بیتاب IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    موافقم و می آیم بسیار زیبا و عالی
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    عاقلان همیشه کشور خود را حفظ میکنند حتی اگر مقداری ناراضی هم باشند
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      عاقل کسی هست ضمن حمایت از رهبر معظم انقلاب در این راهپیمایی که حمایت از دولت... هست شرکت نمیکند. ما از رهبری حمایت میکنیم ولی در راهپیمایی اینچنینی شرکت نمیکنیم اما در راهپیمایی 22 یهمن و روز قدس و سیزده آبان شرکت میکنیم. مشرق جرات نداری اینو منتشر کنی. اگرم منتشر کنی فوری ی عده کم خرد پاسخ نابخردانه مینویسند و تو هم منتشر میکنی پاسخ ها رو
    • بابی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      درست
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      ۱۲:۲۵. میاییم و از رهبر و نظام هم دفاع می کنیم تا چش کور شدت کورتر شه و عقده ی دلت بزرگتر :)
    • به IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      دروغ می گویی. تو در روز قدس هم شرکت نمی کنی الا برای شعار دادن به نفع اسراییل. وقتی اصل نظام مورد هجمه است هر زمانی که باشد ما پای کار هستیم.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      6 9
      این چه حمایتی بود حداقل دوتا شعار علیه روحانی میدادید
  • به تو چه IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    كيك و سانديس هم ميدين مشرق جون
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      ۱۱:۵۹ اینو از ارباب بن سلمانت یا بهتر بگم گاو شیرده ترامپه بپرس... :). راستی اقا گاوه چی بهتون میده؟؟ میدونستی داری نوکری یه نوکر دیگه رو میکنی؟؟ خخخخخ این یعنی اوج حقارت!!
    • محمدرضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      4 4
      چرا قبرس
  • علی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    خودجوشه امروز حتما..
    • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      پماد بزن
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      کسی مردم را مجبور کرده بیایند؟
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      8 15
      اشتباهی مثبت دادم
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    63 12
    عکس هوایی کو!؟
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      38 7
      بردن تاریکخونه ظاهر کنن
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
      0 8
      کور بودی ندیدی
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    2083 میلیارد تومان خسارت آشوب. لعنت خدا بر باعث و بانی و عاملین جواب پس خواهند داد. بی هیچ شک و تردیدی تا پای جان از ملت و انقلاب و اسلام و آب و خاک حفاظت خواهیم کرد.
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      13 17
      اشتباهي منفي دادم
  • مهنوش IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    20 50
    آفرین
  • امیر IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    48 71
    اونوقت جناب آقای منتظری دادستان کل کشور در بازدید از فشافویه میگه توبه کنید ما شما رو میبخشیم برید دنبال کار و زندگیتون!!! مگه میشه کسی که تمام زندگی مردم رو آتیش زده و نابود کرد بخشید؟!!! یکبا برای همیشه باید با شدت هرچه تمامتر با این اراذل برخورد کرد تا درس عبرتی بشه برای بقیه
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      8 48
      نظام اسلامی رفات دارد و توابین را می بخشد. مشخصات اینها هم وجود دارد. نگران نباشید
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    23 34
    اینایی که راهپیمایی شرکت کردن از طرفدارای رهبرند.
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      9 58
      علاوه بر آن طرفدار میهن آزاد و مستقل هم هستند که الگوی مسلمانان و مستضعفان جهان است.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    9 54
    محکومیت اشرار و ارازل و برهم زنندگان امنیت
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    18 59
    این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده است. مردم با حضور خویش بساط فتنه و فتنه گری را جمع کردند. وقتی که مقام معظم رهبری بحث از بلوغ انقلاب در چهلمین سالگرد آن می دهند، حرف شان کاملا صحیح و علمی و برگرفته شده از مطالعات و نفس مینوی ایشان است. فتنه سال 98 در کم تر از 10 روز جمع شد.
    • صدر IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      9 25
      پیر و پاتال های لشکر سایبری منافقین اینجا خیلی فعال شده اند. برای هر منفی 5 دقیقه چرت پشت کامپیوتر . بالاخره این بدبخت ها چقدر باید پشت این میزها بشینند .
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    8 45
    والله مردم نجیب و همیشه در صحنه هستند
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    5 23
    خداوند از ریشه این اغتشاش گران را به آتش بکشد که قلب ملت مومن و مسلمان و مظلوم ایران را به آتش کشیدند اگر حکم الهی نبود که مجازات قانونی بشوند همه اینها را مثل اب خوردن می کشتیم .
  • SE ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    7 16
    امیدوارم امید همین مردم را هم ناامید نکنید
  • US ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    8 40
    ما هم تطاهرات بودیم بیشترین انگیزه ای که باعث شد به تظاهرات برم نفرت وکینه که به خاندان پهلوی منقرض شده وفسیل شده داشتم همراه خانواده رفتیم دوران تفکرات فاشیستی نژاد پرستی هم قطاران پهلوی تمام شده به تاریخ پیوسته بنده بعنوان یک هوادار تیراختور بعنوان یک خانواده جانباز ..گوش به فرمان رهبر اماده شهادت هستیم خانواده ما دوتا جانباز تقدیم جنگ کرده ...
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    7 48
    خدا همه مردم ومسئولین بصیر ومقتدر نظام را عزت دنیا وآخرت عطی فرماید.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    4 52
    مردم باید بدانند شبکه اطلاعات ملی - به قول خطای مصطلح اینترنت ملی- اصلا ترس ندارد. چین اینترنت ملی دارد و نه تنها رابطه اش قطع با دنیا نیست که تازه بزرگترین شبکه تجاری مجازی بین المللی دنیا را دارد. منتهی در این شبکه بسادگی عوامل نفوذی شناسایی می شوند. نرم افزارهایی مثل تلگرام کار نمی کنند. و لهذا کشور از آسیب تهاجم اینترنتی در امان می ماند. فقط در هنگ کنگ که اینترنتی مستقل از چین دارد دیدید اینترنت چه فاجعه ای خلق کرد.
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    32 6
    اینا هم که حمایت می‌کنند، مسیر و راه و جاده را می بندند. مگه سد معبر، جرم نیست؟
  • زینب IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    5 27
    درود بر مردم پاکار ایران
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    21 5
    خب حالا وقتشه اینترنت وصل کنید
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      6 18
      اگر اینترنت وصل نیست شما چطوری پیام فرستادی؟!
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    28 14
    یک عکس هوایی بذارید اقتدار نظام رو در مقابل راه پیمایی 25 خرداد 88 نشون بدهد. مرسی از شناسایی کدها.
  • نادر IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    6 41
    امنیت برای ما از نان شب ،واجب تر است
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    7 34
    درود بر شرف تک تک مردمی که شرکت کردن
  • باغبان پیر FR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    8 22
    ما شاالله. سلامتی, عزت و سر بلندی بر این ملت
  • بیسیمچی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    3 14
    خس و خاشاک اغتشاشگر. سیل حضور مردم تهران بدجوری ریشه کن تون کرد
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    2 42
    این جمعیت رو فقط در ۹ دی دیده بودم دمشان گرم
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    بله امنیت میخواهید
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    بله امنیت میخواهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس