کد خبر 1013020
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
دیبالا

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، معتقد است که این تیم در یک بازی سخت مقابل آتالانتا به پیروزی رسیده است.

به گزارش مشرق، یوونتوس دیشب در یک دیدار سخت و مهم مهمان آتالانتا بود. آتالانتا در نیمه اول حملات زیادی روی دروازه یووه ترتیب داد و حتی یک پنالتی را نیز از دست داد. در نیمه دوم اما حملات آتالانتا نتیجه داد و این تیم در دقیقه ۵۶ به گل رسید. در ادامه اما شرایط بازی تغییر کرد و یوونتوس در ۲۰ دقیقه پایانی سه گل وارد دروازه حریف کرد تا در نهایت با نتیجه ۳-۱ پیروز شود و جایگاه خود را در صدر جدول سری آ تثبیت کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به پردرآمدترین بازیکنان سری آ

پائولو دیبالا در بازی دیروز به طور کامل در ترکیب یوونتوس حضور داشت و موفق شد گل سوم این تیم را در دقیقه ۹۲ به ثمر برساند. او همچنین دیشب دویستمین بازی خود را در سری آ انجام داد.  دیبالا درباره پیروزی یووه مقابل آتالانتا گفت: " کاملا برای این مسابقه آماده بودیم و می دانستیم که بازی بسیار سختی خواهیم داشت. یوونتوس باید همیشه آماده بازی ها و لحظات دشوار باشد."

دیبالا در ادامه درباره دویستمین بازی خود در سری آ گفت: "از مسیر حرفه ایم در سال های اخیر کاملا راضی هستم. کاملا از شرایط خودم راضی هستم و به ۲۰۰ بازی بعدی خودم در یوونتوس فکر می کنم."

دیبالا در پایان درباره بازی حساس روز سه شنبه یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان گفت: " کاملا از حساسیت بازی سه شنبه آگاه هستیم و می دانیم که این دیدار چه معنایی دارد. بازی سختی خواهیم داشت اما در خانه و کنار هواداران به میدان می رویم؛ موضوعی که قطعا به ما کمک خواهد کرد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس