گانتز

رهبر حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی روز شنبه هشدار داد که بنیامین نتانیاهو به دنبال شعله ور کردن جنگ داخلی در سرزمین‌های اشغالی است.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» رهبر حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای تشکیل کابینه فراگیر فراخواند.

بیشتر بخوانید:

اولین پس لرزه متهم شدن نتانیاهو به فساد

مانور رقبای انتخاباتی نتانیاهو روی اعلام جرم علیه او

به گزارش شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، گانتز گفت: «نتانیاهو یک قهرمان اسرائیل است، اما یک قهرمان واقعی نباید شهروندان اسرائیلی را گروگان نبرد قانونی خود کند.»

وی در ادامه با درخواست برای تشکیل کابینه فراگیر به نخست وزیری خود، گفت: «من برای دو سال اول، نخست وزیر خواهم بود و اگر نتانیاهو [در فرآیند قضایی] پیروز شد، وی باز خواهد گشت. [بدین ترتیب] از برگزاری انتخابات مجدد جلوگیری خواهد شد.»

رهبر حزب آبی و سفید اضافه کرد که نتانیاهو به دنبال شعله‌ور کردن جنگ داخلی بوده است. او از هم‌حزبی‌های نتانیاهو خود به صراحت مخالفت خود با رفتارهای نتانیاهو را ابراز کنند.

در حالی که نتانیاهو هفته گذشته رسما به «رشوه‌خواری»، «کلاهبرداری» و «خیانت در امانت» متهم شد،‌ بحران تشکیل کابینه در سرزمین‌های اشغالی همچنان پس از برگزاری انتخابات سراسری دوم باقی مانده و احزاب لیکود و آبی و سفید در مذاکرات برای تشکیل کابینه فراگیر با بن‌بست مواجه شده‌اند.

حزب آبی و سفید از لیکود خواسته بدون احزاب مذهبی و هریدی صهیونیست وارد کابینه شود، درخواستی که از سوی لیکود رد شده است.

رئیس رژیم صهیونیستی نیز اخیرا از رؤسای دو حزب آبی و سفید و لیکود خواست تا اختلافات را کنار گذاشته و کابینه فراگیر را تشکیل دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس