خرابکاری اشرار شهرقدس - کراپ‌شده

در پی ناآرامی‌ها و آشوب‌های ایجاد شده پس از افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اشرار و آشوبگران در عملی کینه توزانه به مرکز و درمانگاه خیریه امام علی(ع) در شهرقدس حمله کردند.

به گزارش مشرق، در جریان آشوب‌های اخیر شهرقدس، اشرار در یکی از اقدامات خود با حمله به مرکز خیریه و درمانگاه امام علی‌(ع)، این مرکز را مورد سرقت و تخریب قرار داده و با توجه به تعطیلی این مرکز بیماران به ویژه بیماران دیالیزی در آتش سنگدلی اشرار و اوباش می‌سوزند که کمک مردم و مسوولان برای راه اندازی مجدد آن امری ضروری است.

بیشتر بخوانید:

بلایی که اشرار بر سر مدافعان وطن آوردند +عکس

این مرکز خیریه به صورت رایگان به بیماران دیالیزی خدمات رسانی می‌کرد و علاوه بر بیماران شهرقدس بیمارانی از شهرستان‌های اطراف نیز با توجه به کمبود مراکز دیالیز به این مرکز مراجعه می‌کردند.

اشرار که گویا به ساختمان‌های دولتی و خصوصی و بانک‌ها قانع نبوده و برنامه عریض و طویلی برای تخریب شهرقدس داشتند، پس از غارت فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در طبقه همکف این درمانگاه، با تخریب دیوار میانی انبار مرکزی درمانگاه و فروشگاه وارد مرکز خیریه شدند.

آشوبگران با حمله به انبار مرکزی، اموال بخش دیالیز را سرقت کرده و پس از آن به بخش دیالیز و درمانگاه وارد شده و با شکستن تمام درب‌ها وارد بخش‌های مختلف درمانگاه و مرکز دیالیز شده و شروع به تخریب و غارت کردند.

اشرار در این حمله تجهیزات و وسایل مختلفی هم‌چون دستگاه‌های تصفیه آب، اکسیژن ساز، نوار قلب و شوک و وسایل سرمایشی و گرمایشی، ماشین‌های لباسشویی، موتور یخچال‌ها، انواع دارو و مواد مورد استفاده در دیالیز بیماران را سرقت کرده‌اند و علی رغم قطع جریان برق تابلو برق و باطری دیزل را سرقت کردند.

خوشبختانه با حضور یکی از مسؤولان این مرکز خیریه به هر نحوی از سرقت دستگاه‌های دیالیز جلوگیری شد اما مبلغی در حدود ۱ و نیم میلیارد تومان خسارت به ساختمان، مواد و داروها تخمین زده شده است.

با توجه به حجم خسارت و تخریب ادارات، بانک‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای گویا تخریب این مرکز خیریه از چشم مسوولان و مردم شهر به دور مانده است اما این مرکز تنها مکانی بود که بیماران شهرقدس و حتی سایر شهرستان‌های اطراف برای دیالیز به آن مراجعه می‌کردند و گویا بدون مساعدت مردمی و دولت راه‌اندازی مجدد این مرکز با مشکلات زیادی مواجه خواهد بود و بیماران در آتش قساوت و سنگدلی اشرار و اوباش خواهند سوخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    10 1
    آقای روحانی حالا شما و سران دوقوه دیگر برای تصمیم یه شبتون به بیماران جواب بدید!!!!
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    17 2
    نباید به بیمارستان حمله کرد
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    8 1
    پس پلیس و نیروهای امنیتی کجا بودند؟ مشخص شد در برخورد و کنترل آشوب های اجتماعی ضعیف هستیم. این تخریب ها عاملش حسن روحانی و دولت بی تدبیر اوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس