دوره تخصصی ویکی ادبیات - بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان

گفتنی است، در این برنامه هوشنگ اتحاد، غلامرضا امامی، جمشید خانیان، علی‌اصغر دادبه، احسان رضایی، مرتضی سرهنگی، غلامرضا طریقی و... مطالب خود را ارائه کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، به مناسبت یک‌سالگی دانشنامه مجازی ادبیات معاصر ایران «ویکی ادبیات»، ویکی‌نویسان به دعوت بنیاد شعر و ادبیات داستانی روز گذشته گردهم جمع شدند.

میثم امیری، سردبیر ویکی ادبیاترد این زمینه گفت: ویکی‌ادبیات دانشنامه مجازی شعر و ادبیات داستانی معاصر ایرانیان است و طی یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ مدخل در این دانشنامه بارگذاری شده است. از آنجا که ویکی‌ادبیات نیازمند نقد صریح و درست است، قصد داشتیم در این برنامه، نوشته‌های ویکی‌نویسان در کوره آزمون اساتید پخته شود.

امیری با تشریح برنامه‌های این دوره گفت: در روز جمعه یکم آذر، اساتید به نقد و بررسی مداخل نوشته‌شده و ترسیم شیوه‌های نوین و صحیح ویکی‌نویسی پرداختند. امروز شنبه نیز ویکی‌نویسان برخی از سندهای دیده‌نشده ادبیات معاصر در کتابخانه ملّی را خواهند دید و از دست‌نوشته‌های تاریخی ادبیات ایران بازدید خواهند کرد.

گفتنی است، در این برنامه هوشنگ اتحاد، غلامرضا امامی، جمشید خانیان، علی‌اصغر دادبه، احسان رضایی، مرتضی سرهنگی، غلامرضا طریقی، شهریار عباسی، سعید قطبی‌زاده، روح‌انگیز کراچی، رضا گلشن مهرجردی، جواد محقق و مهدی یزدانی‌خرّم مطالب خود را ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس