کد خبر 1012323
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
سوشا مکانی

گلر نفت مسجد سلیمان از بازی مقابل تیم سابقش صحبت کرد.

به گزارش مشرق، سوشا مکانی در خصو شرایط بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم و این سختی به نظرم برای هر دو تیم مطرح است و فکر می‌کنم در کنار سختی، جذابیت‌های خاص خودش را هم داشته باشد. کار ما در در ورزشگاه آزادی سخت است ولی می‌خواهیم آمار شکست ناپذیری‌مان را حفظ کنیم و امیدوارم با دست پر برگردیم.

وی در مورد حساسیت‌های حضورش در دیدار با پرسپولیس هم گفت: حرف زدن در این مورد برایم راحت نیست و دوست ندارم جوری حرف بزنم که از آن سو برداشت شود. من پرسپولیس را دوست دارم و دوران خوبی هم در این تیم داشتم ولی در حال حاضر بازیکن نفت مسجد سلیمان هستم و برای موفقیت تیمم همه کار انجام می‌دهم و البته بازهم می‌گویم بازی خیلی سختی است.

گلر نفت مسجد سلیمان در مورد درگیری کوچکی که میان او و بیرانوند در گذشته ایجاد شده بود و البته به آشتی منجر شد هم گفت: این مسائل در فوتبال گاهی پیش می‌آید و طبیعی است ولی من و علیرضا هیچ مشکلی با هم نداریم و بعد از آن ماجرا هم همیشه دوست بودیم و امروز هم رقیب هم هستیم و برایش به جز بازی امروز در همه بازی‌ها آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:

سوشا مکانی: هرگز به پرسپولیس فکر نمی‌کنم

وی در مورد رابطه‌اش با هواداران پرسپولیس و اینکه به خاطر آنها به پیشنهاد استقلال جواب منفی داد یا دلیل دیگری هم داشت، عنوان کرد: من پیشنهاد خوبی از استقلال داشتم ولی به هر حال بعضی جاها به تفکرات و خلق و خوی آدم جور در نمی‌آید. در کار شما هم ممکن است یک رسانه به شما پیشنهاد دهد که حقوق و مزایای خوبی هم داشته باشد ولی به دلیل تفاوت در تفکرات این پیشنهاد را قبول نکنید و من هم به همین خاطر با احترام به استقلال و هوادارانش نمی‌توانستم به این تیم بروم.

سوشا در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی هم گفت: اصلاً نمی‌توانم این بازی با پیش بینی کنم و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد و شاید اگر هر بازی دیگری بود یک پیش بینی از آن داشتم ولی در مورد این بازی واقعاً نمی‌توانم چیزی بگویم. شرایط دو تیم جوری است که اصلاً نتیجه بازی را نمی‌شود حدس زد.

وی در پایان در مورد برنامه‌های آینده فوتبالی‌اش و اینکه قصد دارد در ایران بماند یا بازهم لژیونر شود، عنوان کرد: کسی از آینده خبر ندارد که چطور می‌شود ولی من به این هدف که بیایم و چند ماه بازی کنم و دوباره برگردم به ایران نیامدم و فعلاً قصدم این است که در ایران بمانم مگر اینکه شرایط به شکل دیگری پیش برود که آن دست من نیست.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    53 3
    خاک بر سر اون مدیر استقلال که به این باب اسفنجی پیشنهاد داده
    • معین IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
      22 1
      آره والا... ههههع باب إسفنجی رو خوب اومدی ;-)
    • Glass IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
      0 2
      از لحاظ فنی دروازه بان خوبیه.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    10 5
    اندکی صبر ... روزهای بدبخت شدن نفت مسجد سلیمان بدست سوشا مکانی فرا خواهد رسید !
  • مهدی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    10 4
    ههه ... وقتی می گه "به دلیل تفاوت تفکرات..." معنیش تفاوت بین نداشتن تفکر و تیم باتفکره
  • قاسم IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    4 0
    استقلال که شبکه پویا نیست باب اسفنجی می خواد چکار؟
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    2 1
    آقا سوشا واردحاشیه نشد خوب نیست قبلا تجربه نکردی برای نفت هم حاشیه خوب نیست. تحریک ات نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس