شهید مصطفی رضایی ملارد - کراپ‌شده

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مصطفی رضایی در شهر ملارد امروز صحنه برائت مردم از آشوبگران و اخلالگران نظم و امنیت عمومی و دشمنان انقلاب شده بود.

به گزارش مشرق، از ساعات ابتدایی صبح امروز چهارشنبه مردم ملارد از کوچک و بزرگ، پیر و جوان مسیرهای منتهی به میدان گلها مارلیک را طی می‌کنند، گویا قرار است پس از چند روز التهاب، ملارد صحنه‌های زیبایی را به خود ببیند.

ببینید:

فیلم/ تشییع پیکر شهید امنیت «مصطفی رضایی»

در مسیر برخی ساختمان‌های سوخته، شیشه‌ها و تابلوهای شکسته شده خود نمایی می‌کند که گویا روزهای پرالتهاب و آشوب شهر ملارد را گواهی می‌دهد و هنوز قساوت و کینه توزی آشوبگران و منافقان را از یاد نبرده است.

حوالی ساعت ۹ صبح جمعیت حاضر در میدان گلها آماده بدرقه باشکوهی برای مصطفی هستند، نه تنها از شهرستان ملارد بلکه از شهرستان‌های اطراف نیز برای تشییع پیکر این شهید آمده‌اند و هر کس به نوعی ارادت خود را به شهید امنیت ابراز می‌کند.

مجریان، برنامه را آغاز می‌کنند و یکی از آن‌ها می‌گوید در روزهای اخیر اخبار و تصاویر آشوب و فتنه از ملارد به دنیا مخابره شد ولی رسانه‌های استکباری کجایند تا این حضور باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی را پوشش دهند تا دنیا ببیند این شهر مامن و زادگاه شهدای انقلاب اسلامی است.

جمعیت حاضر در خیابان دکتر حسابی به راه می‌افتد و هنوز پیکر شهید دیده نمی‌شود و مجری با شعارهای یا حسین و هیهات من الذله مراسم تشییع را به پیش می‌برد.

در قسمت جلوی جمعیت پاسداران و بسیجیانی دیده می‌شود که با در دست داشتن تصویر شهید مصطفی رضایی برای بدرقه او به رضوان تعالی آمده‌اند و بعضا چشمان گریان این سربازان توجه را جلب می‌کند.

در اواسط خیابان دکتر حسابی پیکر شهید مصطفی رضایی به میان جمعیت آورده می‌شود و در این میان صحنه‌ای حزناک حال جمعیت را دگرگون می‌کند و خواهر شهید رضایی گریان بر روی تابوت این شهید بزرگوار تصویر برادر را در دست دارد.

پدر شهید رضایی با حضور در جایگاه از حضور مردم برای تشییع پسرش تقدیر و تشکر می‌کند و صرفا از مردم می‌خواهد که وحدت را در برابر دشمن فراموش نکنند و با صلابت و اقتدار گویا هیچ گلایه‌ای از شهادت فرزندش ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    0 0
    وای برای خواهر داغ برادر سخته
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    9 1
    سبحان الله از صبر این مرد...پدر شهید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس