کد خبر 1011709
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
خیابان های تهران

فرزند رضاشاه که اتفاقا اهل دهات اطراف تبریز است، در یکی از همین جلسات تازه فهمید پدرش اهل سوادکوه بوده و باید سفری به آلاشت برود و خانه پدری اش را از نزدیک ببیند!

گروه فرهنگ و هنر مشرق - میثم رشیدی مهرآبادی، نویسنده و روزنامه‌نگار در یادداشتی در فضای مجازی نوشت:

چرا تهران امن‌تر از همیشه است؟ نه این که تا حالا امن نبوده اما حتی آن همسایه معتاد ما که گاه گاه به خاطر تغییر پارکش دچار نوسانات عقلی و احساسی می شود و می دانم که با نظام و حکومت هم زاویه دارد و حتی آن یکی همسایه که در جلسات مجمع عمومی ساختمان، خودش را فرزند رضاخان معرفی می کند، چند روز است نه موتورشان را بیرون برده اند و نه اتومبیلشان را. حتی خودشان هم در کوچه و خیابان آفتابی نمی شوند.

فرزند رضاشاه که اتفاقا اهل دهات اطراف تبریز است، در یکی از همین جلسات تازه فهمید پدرش اهل سوادکوه بوده و باید سفری به آلاشت برود و خانه پدری اش را از نزدیک ببیند! او البته آدم آرامی است. جز تفرقه افکنی های مرموز و تخریب برخی تجهیزات ساختمان مثل درب بازکن الکترونیکی پارکینگ و پمپ آب، کار دیگری ازش برنمی آید. آن را هم باید بگذاریم به حساب ناراحتی اش از این که مدیریت ساختمان را به خاطر بی مدیریتی هایش بعد از ۹ سال از دست داد و با همه تلاشش نتوانست رای اکثریت را به دست بیاورد.

اما آن یکی به رغم جثه کوچکش، گول حجم ظاهری بازویش را می خورد و گاهی صدایش را می اندازد توی گلو و از عربده کشی هم باکی ندارد. همین دو نفر از بین بیست و چند همسایه دیگرمان، نمونه خوبی بودند تا حرکات و سکناتشان را زیر نظر بگیریم و ببینیم جرأت شاخ و شانه کشیدن دارند یا نه؟ اما حیف از همان شبی که برخی به بهانه گرانی بنزین، دشمنی شان با کشور و نظام را رو کردند، حتی از خانه هم بیرون نیامده اند. نشان به آن نشان که یکی شان برای خرید یک بسته سس کچاپ هم تا سوپرمارکت سر کوچه نرفت و زحمتش را داد به کارگر افغان مغازه.

همین ها را کنار هم می گذاریم و تحلیلی از وضعیت امنیت شهر و کشور به دست می آوریم. تحلیلی میدانی که نشان می دهد به خاطر هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت بیشتری در کوچه و خیابان های شهرمان احساس می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    1 2
    اگه امن تر از همیشست چرا نت هنوز قطعه؟؟؟ اره بابا شما راس میگی
  • رضا IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    6 2
    خب اگه جنابعالى هم مثل مسؤلان راست ميگى چرا اينترنت ملت قطعه ؟!
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    0 0
    ببخشین اگه معترضین وبه قول شما آشوبگرا همین چند تا آدم بی دست وپا که گفتین بودن واین خرابی ها بر پا شد پس اگه یه دفعه چند تا آدم آموزش دیده به قول شما از خارج بیان که مامورینو می کنن یه فکری بکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس