کد خبر 1010731
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
ساخت خانه رویایی با کانتینر

یک معمار در تگزاس برای داشتن خانه رویایی خودش، از ۱۱ کانتینر استفاده کرده و صاحب یک غول آهنی بزرگ است.

به گزارش مشرق، احتمالا در ذهن همه ما تصوری از داشتن یک خانه رویایی وجود دارد، خانه‌ای که همه چیزهایی که دوست داریم را در خودش داشته باشد. البته این آرزو برای خیلی از ما در حد همان تصور و رویا باقی می‌ماند و افراد کمی شرایط رسیدن به آن را پیدا می‌کنند، اما ماجرا برای ویل بروکس که خودش طراح است، فرق می‌کند.

ویل برای ساختن خانه رویایی خودش، ۱۱ کانتینر بزرگ را جمع می‌کند و با روی هم چیدن آن‌ها و طراحی هرکدام خانه آروزهایش را ساخته است. به گفته ویل همه‌چیز از یک طرح کامپیوتری شروع می‌شود که وقتی طراحی خانه را روی کامپیوتر انجام می‌دهد و آنقدر جذب آن می‌شود که به فکر ساخت آن می‌افتد.

او در سال ۲۰۱۷، ۱۱ کانتینر را با استفاده از جرثقیل روی هم می‌چیند و با آن‌ها یک ساختمان ۳ طبقه می‌سازد، از آن زمان تاکنون هر هفته روی طراحی داخلی آن کار کرده است.

البته بحث پول بازسازی و ساخت این خانه خیلی بالاست و به همین دلیل هم زمان کار روی آن طولانی شده، ویل می‌گوید هنور بخش زیادی از کارهای خانه باقی مانده و او تا نهایی شدن همه بخش‌ها و رسیدن به نتیجه نهایی کارش را ادامه می‌دهد.

ویل درباره ساخت خانه داخل کانتینتر هم این‌طور می‌گوید: «تمام دیوارها و سقف خانه عایق شده است، چون خانه ساختار کاملا فلزی دارد، عایق کردن بخش مهمی از کار بود. همچنین بعد از اتمام کار ساخت داخل، نمای بیرونی کاملا رنگ‌آمیزی می‌شود.»

این خانه درست شبیه به یک سازه آهنی رنگی و غول‌پیکر است که کاملا خاصیت آهنربایی دارد! البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که ویل این خانه عجیب و متفاوت کاملا برای خودش طراحی کرده و احتمالا افراد دیگر در آن آنقدرها هم احساس راحتی نداشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    5 1
    از خانه های چوبیشون که بهتره.....
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
      2 10
      خونه های شما خوبه که با ۵ریشتر میریزه
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    10 0
    منظورتون از کدوم خونه هاست دانشمند و پرفسور خونه های گلی در روستاها...؟! اگ اینطوری باشه خوب باز بهتر از خونه هاشونه ک با یه وزش باد ۲ ریشتری مث بادبادک میره تو هوا......
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    13 2
    تابستون خیلی گرم و زمستان سرد میشه
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    1 1
    ضد زلزله هم هست
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    1 0
    امیدوارم خوب عایق بندیش کرده باشه که در زمستانها لرزه و تابستانها نپزه و مواقع بارندگی اب داخل نفوذ نکنه و زنگ نزنه
  • DE ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    4 0
    واژه حدید، پنج بار در قرآن آمده در چهار مورد به معنای « آهن » و در یک مورد به معنای «تیز»:آمده است.آهن را که در آن نیروی شدید و سودهایی برای مردم است، فرو فرستادیم». آیه ۵۰ إسراء پایه‌های تمدّن بشر بر صنعت آهن استوار استو اگر آهن نبود، زندگی بشر مختلّ می‌شد. از ویکی فقه از قران الهام بگیرم و صنعت ایرانی دورنمای هر ایرانی ثروتمند شود. صنعت و تولید در انقلاب صنعتی با اهن جان گرفت و فولاد ساخته شد. یعنی مهندسین ایرانی در الیاژسازی فولاد می بایست رتبه اول را کسب کنند تا ایران به یکی از ثروتمندترین کشور ها تبدیل شود. صنعت دوم پول ساز صنعت شیمی و پتروشیمی است. راه های درامد اینده ایران در این دو صنعت دورنمای عالی دارد. زیرا معادن ان در کشور موجود است. کسب درامد از راه صنعت مس و فراوردهای ان سومین راه کسب درامد ملی برای ایرانیان هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس