آرم هفته کتاب

فرهنگسرای رسانه برای تمام روزهای “هفته کتاب “برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. فرهنگ سرای رسانه همزمان با هفته کتاب تدارک ویژه‌ای برای اعضای خود، علاقه‌مندان و اهالی فرهنگ و ادب دیده است.

به گزارش مشرق، فرهنگسرای رسانه برای تمام روزهای “هفته کتاب “برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. فرهنگ سرای رسانه همزمان با هفته کتاب تدارک ویژه‌ای برای اعضای خود، علاقه‌مندان و اهالی فرهنگ و ادب دیده است.

استقبال از کتاب‌خوان‌ها با ثبت‌نام رایگان
به مناسبت هفته کتاب و برای تشویق رده‌های سنی مختلف به کتابخوانی، کتابخانه دکترمعتمدنژاد فرهنگسرای رسانه به صورت رایگان از همه داوطلبان ثبت‌نام به عمل می‌آورد. اعضای این کتابخانه می‌توانند با ثبت عضویت خود ضمن بهره‌گیری از هزاران عنوان کتاب این مرکز از سالن مطالعه آن بهره‌مند شوند.

بخشش ویژه برای جریمه‌های دیرکرد
به مناسبت هفته کتاب و برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، تمام جرایم مربوط به دیرکرد کتاب‌های کتابخانه فرهنگسرای رسانه به صورت کامل بخشیده می‌شود و اعضا می‌توانند با تحویل کتاب امانت‌ گرفته شده از بخشودگی جریمه برخوردار شوند.

کتاب خوانده شده بیاور، کتاب جدید ببر
بسیاری از ما کتاب‌هایی را در کتابخانه منزل داریم که بارها آن را مطالعه کرده‌ و بلااستفاده مانده است. طرح مبادله کتاب، تلاشی برای کتاب‌خوان کردن آحاد جامعه با کمترین هزینه است. در این طرح، هر کس می‌تواند کتاب‌های خود را با آثار جدید دیگر مبادله نماید و با این شیوه کتاب‌های جدیدی را با کمترین هزینه تهیه کند.

نگاهی به ظرفیت‌های ادبیات دفاع مقدس با معرفی یک اثر
جلسه نقد و بررسی کتاب «صد روسی» نوشته میثم رشیدی مهرآبادی با نگاهی به ظرفیت‌های موجود در حوزه کتاب دفاع مقدس و راهکارهای بهبود وضعیت نشر و پخش کتاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. این جلسه روز ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور منتقدین جواد کلاته عربی و محسن باقری اصل برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند به محل این فرهنگسرا واقع در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کرده و در این نشست شرکت نمایند.

آیین تجلیل از ۵ نویسنده برجسته در حوزه علم و دانش در هفته کتاب
هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصت بسیار خوبی برای تجلیل از یک عمر زحمات نویسندگان برجسته کشور و پاسداشت به اهالی ادب و فرهنگ است. برهمین اساس، فرهنگسرای رسانه با همکاری انتشارات نظری مراسم تقدیر و تجلیل از ۵ نویسنده برتر در حوزه علم و دانش را در تاریخ ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸برنامه‌ریزی کرده است. این مراسم‌ها برای  عموم آزاد و رایگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس