کد خبر 1010196
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
ویلموتس شجاعی

رسانه‌های بلژیک از باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق به عنوان ضربه‌ای جدید به مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی یاد کرده‌اند.

به گزارش مشرق، در یکی از مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا، تیم ملی ایران روز گذشته در اردن به مصاف تیم عراق رفت و با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

این باخت باعث شد تا امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعد کمرنگ شود و تیم ملی در خطر حذف از مسابقات قرار بگیرد.

رسانه های بلژیکی به واسطه حضور مارک ویلموتس در تیم ملی و همچنین حضور لژیونرهای ایران که در تیم های بلژیکی بازی می کنند، نتیجه این مسابقه را پوشش داده اند و از باخت تیم کشورمان به عنوان ضربه جدید به مارک ویلموتس یاد کرده اند.

سایت «sudinfo» در این خصوص با تیتر «ضربه جدید به مارک ویلموتس: ایران دوباره در مرحله مقدماتی جام جهانی شکست خورد» به گزارش این مسابقه پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

کنایه عضو هیئت رئیسه فدراسیون به ویلموتس

این سایت نوشت: «ایران با مربیگری مارک ویملوتس در چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ روز پنجشنبه در امان اردن با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. مهند علی ابتدا در دقیقه ۱۱ برای عراق گلزنی کرد. احمد نوراللهی در دقیقه ۲۵ بازی را به تساوی کشاند. مسعود شجاعی در دقیقه ۸۱ از زمین اخراج شد و تیم ویلموتس ۱۰ نفره شد. علا عباس در دقیقه ۹۲ گل برتری عراق را به ثمر رساند. در این بازی ملی پوشان ایرانی که در لیگ بلژیک بازی می کنند، حضور داشتند. امید ابراهیمی (یوپن) در کل مسابقه بازی کرد. میلاد محمدی (خنت) در دقیقه ۵۳ جای خود را به محمد نادری (کورتریک) داد. کاوه رضایی (شارلوا) در دقیقه ۹۰ به زمین آمد و علی قلی زاده (شارلوا) روی نیمکت بود.

با دو باخت متوالی، ایران با ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه C و پشت سر عراق با ۱۰ امتیاز و بحرین با ۸ امتیاز قرار گرفت.»

این گزارش تقریبا با همین شکل در دیگر سایت های بلژیکی هم منعکس شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    2 1
    وقتی پول نیست، بهتره همینجا بمونند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس