کد خبر 1010185
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
شاهرخ بیانی

شاهرخ بیانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که دیر شروع شدن تمرینات برای بازی با عراق ضربه اصلی را به تیم ویلموتس وارد کرده است.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی درباره شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، اظهار داشت: مقابل عراق خیلی بد بازی کردیم. نمایش ایران برابر این تیم یکی از بدترین بازی‌های تیم ملی بود. این نوع بازی کردن برای ایران خیلی بد است.

«برای ایران بد است که برای صعود به جام جهانی درگیر اما و اگر شود.»، وی با بیان این جمله افزود: شکست برابر تیم‌هایی چون عراق و بحرین از نظر روحی - روانی تأثیر منفی زیادی روی بازیکنان و علاقه‌مندان به تیم ملی می‌گذارد. نمی‌خواهم از کارلوس کی‌روش تعریف کنم، اما انصافاً او به تیم ملی شخصیت داده بود.

بیشتر بخوانید:

کنایه عضو هیئت رئیسه فدراسیون به ویلموتس

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم ملی ناهماهنگ بازی کرد که علت اصلی آن تعداد کم تمرینات قبل از بازی بود. نمی‌دانم ویلموتس به خاطر دریافت نکردن پولش قهر کرده بود یا نه، اما خیلی وقت است لیگ برتر تعطیل شده و باید زودتر تمرینات برای بازی حساس مقابل عراق آغاز می‌شد. از طرفی، نفراتی که بازی کردند نتوانستند مثمرثمر باشند. محمد نادری بازیکن خیلی خوبی است، اما با استرس بازی کرد. برای دیدار مقابل عراق که بازی سنگینی است، باید نفراتی بازی کنند که تعداد بازی‌های ملی‌شان کم نباشد.

بیانی با اشاره به بازی کردن مسعود شجاعی در ترکیب تیم ملی گفت: شجاعی بازیکن خیلی خوبی برای تیم ملی بوده است، اما برای این دیدار که هافبک‌ها درگیر بودند، او خسته شده بود. زمانی که شجاعی اخطار گرفت و بازیکنان حریف درگیر شدند، باید تعویض می‌شد. باید بازیکن تازه نفسی در میانه زمین بازی می‌کرد تا شرایط را به سود ایران تغییر دهد. به‌عنوان مثال، وحید امیری می‌توانست زودتر وارد زمین شود، چرا که او بازیکنی دونده است.

وی در پایان گفت: تیم ملی مقابل عراق خیلی ناهماهنگ بازی کرد که علت آن به دیر شروع شدن تمرینات قبل از بازی برمی‌گردد. این مسئله ضربه اصلی را به تیم ملی وارد کرد و نتیجه‌اش شکست مقابل عراق شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس