کد خبر 1009966
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
سردار سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه گفت: امروز نیروی هوافضای سپاه قدرت لازم برای در هم شکستن استخوان‌های دشمن را بدست آورده و اگر دشمنی خطایی انجام دهد قدرت فرزندان این نیرو آن خطا را اصلاح خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی اظهارداشت: هر جامعه  منبعی برای تعیین هویت خود در اختیار دارد. شهیدان ما این خصوصیت را دارند که منابع اصلی و سرچشمه‌های اصلی عزت و امنیت و اعتبار و پیشرفت ما در جهان باشند.

وی افزود: شهیدان چراغ‌های صراط مستقیم ما هستند و خصوصیت بزرگ آنها این است که جاودانه هستند. شهیدان زنده هستند و این یک حقیقت الهی است. جنس شهید و شهادت جنس حیات و زندگی و زیبا ترین نوع زندگی است. ارمغان شهیدان برای جامعه حیات جاودانه است و برای همین برای ما هم جاودانگی ساختند.

بیشتر بخوانید:

ابابیل‌های ارتش مسلح شدند +عکس

با محافظ ایرانی ماهشهر آشنا شوید+عکس

سردار سلامی ادامه داد: بدون شهدا ما نمی توانستیم زنده بمانیم و پایدار و ثابت قدم باشیم. آنها به ما یاد دادند که برای عزت اسلام و مسلمانان نباید میدان جهاد را ترک کرد. کافی است که یک ملت در مقطعی از تاریخ سستی کند و به میدان نرود و از ضربات شمشیر دشمن بترسد این چنین ملتی می‌میرد و نابود می شوند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم یک شخصیت استثنایی و مثال زدنی از یک انسان مجاهد فی سبیل الله با اراده‌ای بلند بود. هر جامعه‌ای به اندازه وسعت مردان او بزرگ می شود. سردار طهرانی مقدم خستگی را خسته می‌کرد و از تکرار خستگی‌ها خسته نمی‌شد.

سردار سلامی عنوان کرد: او فقط به هدف نمی اندیشید بلکه برای تحقق آن عمل می‌کرد و مرد غلبه بر بن بست‌ها بود. این شهید از شکست‌ها، شکست نمی خورد بلکه بر فراز شکست‌ها حرکت می‌کرد. ما امروز در عرصه فوران دانش و فناوری زندگی می‌کنیم و خطوط مقدممان را به خطوط مقدم دانش و فناوری جهانی منتقل کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هر کس همانطور که فکر می‌کند و می‌اندیشد همانگونه هم کار می‌کند. فکر انهدام شناورهای متحرک دشمن با موشک بالستیک اولین بار به ذهن شهید طهرانی مقدم رسید. با تحقق این اندیشه و تکامل آن داستان ناوهای هواپیمابر دشمن تمام شده است و دشمن می‌داند ناوهای هواپیمابرش در هیچ نقطه‌ای امن نیست و این یک واقعیت دردناک فرای دشمنان ما است.

وی با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم قدرت بسیج کنندگی بالایی داشت، عنوان کرد: همه چیز شهید مقدم در اوج بود و مردانی که با او کار می ‌ردند همین‌گونه بودند. امروز هم مردان بزرگی هستند که همان راه را ادامه می دهند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: یکی از رویاهای شهید طهرانی مقدم از بین رفتن رژیم صهیونیستی بود و این رویا به زودی تحقق خواهد یافت. فرزندان این ملت در تمام نیروهای مسلح راه را آموخته‌اند و هر روز به پیش می‌روند و ما هر رزم با یک پیشرفت از جنس آرزوهای شهید مقدم روبرو هستیم.

سرلشکر سلامی گفت: وقتی دشمن ما را تحریم کرد ما به شکل عجیبی شتاب گرفتیم. خداوند در اوج این محاصره‌ها به ذهن بچه‌های ما نورانیت بخشید و موشک‌های ما نقطه زن شدند. امروز نیروی هوافضای سپاه قدرت لازم برای در هم شکستن استخوان‌های دشمن را بدست آورده و اگر دشمنی خطایی انجام دهد قدرت فرزندان این نیرو آن خطا را اصلاح خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما امروز بر قله‌های بلندی ایستاده‌ایم و این آرایش بزرگ قدرت در جهان اسلام محصول تفکر و هدایت رهبر انقلاب است. مردم می دانند که باید به چنین رهبر بزرگی تکیه کنند مردم ما قاعده این نظام و رهبر بزرگوارمان قائمه این نظام است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کامران IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    22 0
    درود بر شرف و هوش همه شما عزیزان و ارتش عزیز که غیرممکن ها رو ممکن میکنید و از نقاط ضعف و نداشتن ها به نقاط قوت و غرور رسیده اید. اما مغرور نشوید دشمنان هر روز قویتر میشوند و ما نباید حتی یک روز را بدون پیشرفت و تلاش را بگذرانیم ظهور موعود ما نزدیک است باید شایسته همراهی باشیم.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    20 1
    سلام خدا برسپاه پاسداران.
  • US ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    9 2
    تمامی امور کشور باید به دست نیروهای نظامی ما بیفته.. تمامی امور، نقطه به نقطه. به امید اون روز.... آینده روشنه :)
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      2 0
      به دست حزب اللهی های دلسوز.به امید آنروز.!
  • ب.ج IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    1 1
    آیا عملکرد نیروهای پهبادی به جنگنده های پیشرفته دنیا می رسد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس