مهدی المشاط : حمله پهپادی و موشکی به عربستان را متوقف می‌کنیم/ امیدوارم به ابتکار ما پاسخ مثبت دهند

رئیس شورای عالی سیاسی یمن عملیات ترور فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین را محکوم کرد و گفت که با ترور «بهاء ابوالعطاء» پاسخگویی به رژیم صهیونیستی ضرورت پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه در سخنانی بر ضرورت پاسخگویی به ترور «بهاء ابوالعطاء» از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

اعتراف رژیم صهیونیستی به هزینه کمرشکن مقابله با توان موشکی رزمندگان فلسطینی

اسراییل به دنبال جایگزینی گنبد آهنین با پدافند لیزری +تصاویر

انصارالله: به هرگونه تجاوز اسرائیل پاسخ خواهیم داد

وی عملیات رژیم صهیونیستی در ترور ابوالعطاء و تلاش برای ترور «اکرم العجوری» در دمشق را محکوم کرد و گفت که پاسخگویی به رژیم صهیونیستی به نوعی واجب و ضروری است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، ترور ابوالعطاء و حملات رژیم صهیونیستی به غزه را جنایت و دشمنی آشکار و نقض حاکمیت کشور عربی خواند و از جامعه جهانی خواست تا آن را محکوم کنند.

مهدی المشاط بر وجوب پاسخگویی به رژیم غاصبی که از شرایط امت اسلامی برای توسعه اهداف استعماری و ارتکاب فجیع‌ترین جنایاتش سوء استفاده می‌کند، تاکید کرد.

تنش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

دیروز (سه‌شنبه) انجمن علمای یمن نیز ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی و ترور فرمانده جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که تنها راه مقابله با این دشمن، جهاد در راه خداست.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، انجمن علمای یمن این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد: دشمن صهیونیستی تنها زبان زور می‌فهمد و تنها راه بازداشتن آن مقابله با این دشمن از طریق جهاد در راه خدا و وارد کردن ضربات دردآور به عمق آن است.

انجمن علمای یمن پاسخ راکتی و موشکی مقاومت به رژیم صهیونیستی را ستود و از آزادگان در جهان اسلامی و عربی خواست مواضع حمایتی از حق فلسطینی‌ها برای آزادی سرزمینشان داشته باشند.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله نیز اخیرا در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد که یمن قادر به پاسخ دادن به هر تجاوز اسرائیلی است.

وی گفت: این دستور الهی است که ما یمنی‌ها به شکل امن به فلسطین می‌رویم؛ پس بعد از اینکه عمق سعودی را هدف گرفته‌ایم مشکلی در رسیدن به اراضی اشغالی وجود ندارد.

البخیتی ادامه داد، حمله به یمن در راستای منافع سعودی و امارات نبود بلکه به خاطر منافع آمریکا و اسرائیل بود.

البخیتی تأکید کرد که اگر اسرائیل دست به هر حمله مستقیمی علیه یمن بزند ما به آن پاسخ خواهیم داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس