سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت و درمان در ارومیه گفت: هم اکنون ۹ میلیون نفر زیر پوشش اجباری همگانی قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، سعید نمکی وزیر بهداشت و ‌درمان امشب در مراسم افتتاح بیمارستان بین‌المللی میلاد که با حضور معاون‌ اول رییس‌جمهور برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه در سالیان پس از انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیمی در نظام سلامت اتفاق افتاده و در آذربایجان‌غربی نیز که استانی نمونه در سلامت است، داشتن مردم فهمیم عامل اصلی توسعه‌یافتگی آن بوده است.

بیشتر بخوانید:

بیمه اجباری سلامت چقدر برایتان آب می‌خورد؟

بیمه جدید عمر بازنشستگان تامین اجتماعی نهایی شد

وی تصریح کرد: میزان تخت‌های بیمارستانی پیش از سال ۹۲ در سطح این استان یک در هزار نفر بوده که امروز با تلاش و همت مسوولان آذربایجان‌غربی و کمک بخش خصوصی دستاوردهای بزرگی اتفاق افتاده است.

وزیر بهداشت و درمان گفت: پیش از دولت روحانی دو هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی در استان وجود داشت که هم‌اکنون به پنج هزار تخت رسیده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون دولت در تلاش است که پرداخت از جیب مردم را کاهش داده و ‌ضمن توسعه زیرساخت‌ها، پیشگیری را بر درمان تقدم بداند.

نمکی با تاکید بر اینکه میدان دادن به بخش خصوصی اصلی‌ترین کار دولت است اظهار کرد: نباید دولت مانع از کار بخش خصوصی شود بلکه باید گره‌گشایی از کار بخش خصوصی کند.

وی با تاکید بر پوشش بیمه اجباری و همگانی افزود: هم‌اکنون ۹ میلیون نفر از مردم که فاقد هر گونه بیمه بودند زیر پوشش بیمه اجباری رفتند.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: ارومیه با توجه به همسایگی با ترکیه می‌تواند در بحث توریست درمانی گام های اساسی بردارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس