کد خبر 1009893
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
عکس/ بازدیدمعاون رئیس جمهوراز«مناطق زلزله زده»

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تمام تجربیات حوادث گذشته را بکار بسته و تلاش خواهیم کرد تا پایان تابستان سال آینده خانه‌های آسیب دیده را از طریق نوسازی بهتر از قبل تحویل دهیم.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) در جریان بازدید از روستاهای شهرستان میانه، در جمع مردم زلزله‌زده اظهار داشت: اگرچه امروز دولت بدلیل تحریم ها با محدودیت بودجه و کاهش درآمدهای مواجه است اما این باعث نخواهد شد که کاستی و خللی در رسیدگی به مردم در حوادث و سختی‌ها ایجاد شود.

ببینید:

عکس/ بازدید معاون رئیس‌جمهور از «مناطق زلزله‌زده»

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز در سالگرد زلزله کرمانشاه قرار داریم تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه بیش از ۱۱۰ هزار ساختمان نوسازی، بازسازی و تعمیر شد.

وی افزود: میزان خسارت در زلزله آذربایجان شرقی در مقایسه با کرمانشاه کمتر است و منابع و اعتبارات لازم نیز تامین خواهد شد تا با کمک مردم و دولت، آسیب ها جبران شود.

جهانگیری تصریح کرد: دولت تمام تجربیات حوادث گذشته را بکار بسته و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و تلاش خواهیم کرد تا پایان تابستان سال آینده خانه‌های آسیب دیده را از طریق نوسازی و مقاوم سازی بهتر از زمان قبل از زلزله به مردم تحویل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت در هیچ شرایطی بخصوص در شرایط سخت، مردم را تنها نمی‌گذارد و در کنار مردم خواهد بود، گفت: به عنوان معاون اول رییس جمهور به شما اطمینان می‌دهم که دولت با تمام توان بر حسب وظیفه و به دستور مقام معظم رهبری و رییس جمهور در کنار مردم زلزله زده خواهد بود.

حاکی است، معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز در ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفته بود: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم که ظرف ۵ ـ ۶ ماه آینده روند بازسازی‌ها به نحو مطلوبی انجام شود و وضعیت روستاهای آسیب دیده نیز از نظر واحدهای مسکونی و شرایط تولید، کشاورزی و دامداری آنها بهتر از وضعیت پیش از زلزله خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    1 0
    معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تمام تجربیات حوادث گذشته را بکار بسته و .... کاری به زلزله و سیل ندارم اما اگه شما اهل تجربه بودین حرف از یه برجام دیگه نمی زدین.. جمع کنین این بساط .......تون رو..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس