اشتری: هیچ کس حق ندارد حرفی بزند که منجر به ناامنی شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث امنیت انتخابات و شعب اخذ رای، مسئولیت تامین امنیت برعهده ناجاست و خط قرمز ما «امنیت» است و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز چهارشنبه (۲۲ آبان ۹۸) طی سخنانی در دومین روز همایش سراسری هیات‌های نظارت بر انتخابات که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: اهمیت مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست و ما مکررا در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری این اهمیت را شنیده ایم؛ اینکه امام فرمودند مجلس در راس امور است از این لحاظ است که اگر مجلس وظایف خود را بخوبی انجام دهد، مجلس می‌تواند روی سایر دستگاه‌ها و قوای کشور، تاثیر مستقیم بگذارد.

بیشتر بخوانید:

** شورای نگهبان پرچم دار دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام است

وی با بیان اینکه نقش شورای نگهبان و هئیت‌های نظارت مردمی در شکل گیری مجلس انقلابی، مردمی و ولایی بسیار مهم است، افزود: امروز شورای نگهبان پرچم دار و نماد دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام است و همه باید به شورای نگهبان کمک کنند تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود.
 

** تشکیل قرارگاهی در ناجا برای پاسخگویی سریع به استعلامات شورای نگهبان

سردار اشتری در ادامه سخنانش از تشکیل یک قرارگاه در ناجا برای پاسخ سریع و دقیق به استعلامات شورای نگهبان خبر داد.

** ناجا به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد شود

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تامین امنیت انتخابات، تاکید کرد: در بحث امنیت انتخابات و شعب اخذ رای، مسئولیت تامین امنیت برعهده ناجاست و خط قرمز ما "امنیت" است. به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد شود. 
 

** اطلس امنیتی انتخابات تعیین شده

فرمانده ناجا با بیان اینکه "اطلس امنیتی انتخابات تعیین شده و نقاطی که ممکن است در آن با مشکل امنیتی مواجه شویم، کاملا مشخص است"، اظهار داشت: براساس این اطلس امنیتی، از همین الان مشخص است که در کدام حوزه‌ها و شعب، احتمالا مشکل خواهیم داشت، لذا پیش بینی‌های لازم را انجام داده و کاملا آماده تامین امنیت انتخابات هستیم.

سردار اشتری ادامه داد: ما کاملا می‌دانیم که در کشورهای اطراف مان چه خبر است؛ اگر دشمنان یک گروه تروریستی به نام داعش را درسوریه و عراق تاسیس کردند، هدف شان ایران بود و الان هم اگر آشوب‌هایی را در برخی کشورها ایجاد می‌کنند به نظر می‌رسد هدف اصلی شان ایران است، البته موفق هم نخواهند شد.
 

** هیچ کس حق ندارد حرفی بزند که منجر به ناامنی شود

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و مسئولان باید مراقب باشند که آرامش کشور بهم نخورد و انتخابات با آرامش کامل باید برگزار شود، تاکید کرد: ما در تامین امنیت انتخابات با هیچ کس شوخی نداریم؛ ما مسئول تامین امنیت انتخابات هستیم و باید پاسخگو باشیم و هیچ کس حق ندارد حرفی بزند که منجر به ناامنی شود، حتی هیچ کس حق ندارد در تامین امنیت انتخابات دخالت کند.

فرمانده ناجا در پایان اظهار داشت: امسال از همه‌ی سال‌های گذشته برای تامین امنیت انتخابات، آماده‌تر هستیم و با توان و اشراف اطلاعاتی بیشتری پای کار هستیم؛ در واقع، امسال آماده تر، هوشمندانه‌تر و با تجهیزات بیشتری به نسبت ۴۰ سال گذشته امنیت انتخابات را تامین خواهیم کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 1
    تشکر از سردار عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس