نوبخت نمایه

معاون رئیس جمهور گفت: سیل ۳۸ هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرد که تاکنون ۱۶ هزار میلیارد تومان آن را پرداخت شده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت در هجدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که هم‌اکنون در سالن شهدای گمنام استانداری در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما شدیدترین تحریم‌های معاصر را تجربه می‌کنیم.

ببینید:

عکس/ آب‌گرفتگی منازل در شرق مازندران

وی گفت: الان در حالی این جلسه برگزار می‌شود که به ملت ما غذا و دارو را حتی تحریم کرده و اجازه خرید یک بشکه نفت هم برای تامین مواد غذایی و دارو اجازه نمی‌دهند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: از ۶ سال عمر دولت تدبیر و امید ۴ سال در تحریم گذشته است.

وی افزود: احساس می‌کنیم با جدیتی که در استان وجود دارد به نوعی تمسخر به کسانی است که فکر می‌کنند می‌توانند دولت ما را به زانو در بیاورند.

وی با بیان اینکه دولت در سخت‌ترین شرایط سخت تحریم جا نزده است، گفت: آیا با وجود تمام مشکلات یک روز حقوق پرسنل عقب افتاده و آیا رشد ۲۰ درصدی در پرداخت حقوق نداشتیم؟

نوبخت خاطرنشان کرد: در همین شرایط ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد برای گندمکاران پرداخت شد و در کنار آن هزینه‌های عمرانی و غیره نیز انجام گرفته است.

وی افزود: این در شرایطی بود که ۳۸ هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل داشتیم که تا الان ۱۶ هزار میلیارد تومان آن را پرداخت شده است.

نوبخت افزود: قطعا راه آهن سنندج همدان با تزریق بودجه به اتمام خواهد رسید چرا که این اراده در کشور وجود دارد که این پروژه انجام شود.نوبخت در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنامه دولت این نیست که محرومین از سرریز توسعه به نوایی برسند بلکه دولت برای رسیدن محرومین به رفاه برنامه‌ای ویژه دارد.

وی اذعان داشت: تمام تلاش ما این است اگر قدمی برای رفاه محرومین بر می‌داریم ظرف یک سال به نتیجه برسد.

نوبخت در پایان تصریح کرد: برنامه احداث مسکن محرومین که در کردستان و کشور کلنگ‌زنی شده است در بازه زمانی تعریف شده اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس