نمی‌توان با وارونگی دما مقابله کرد

عضو شورای شهر تهران گفت: وارونگی دما یک پدیده طبیعی است، به همین دلیل خیلی نمی‌توان با آن مقابله کرد.

به گزارش مشرق، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران، با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و امکان وقوع پدیده وارونگی دما در خصوص تمهیدات مدیریت شهری برای برخورد با این پدیده طبیعی گفت: خیلی نمی‌توان با این پدیده مقابله کرد، زیرا این اتفاق یک پدیده طبیعی است.

بیشتر بخوانید:

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در این شرایط جریان باد برقرار نمی‌شود، گفت: اگر سطح آلودگی زیاد باشد، اثرات نامطلوب به همراه دارد و این وضعیت به شدت نگران کننده خواهد بود و سلامت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت هوا خوب است و جریان باد هم برقرار است، گفت: امیدواریم که استفاده از خودروهای آلاینده به حداقل برسد و بحث ترافیک و الزام رانندگان به استفاده از خودروهایی که دارای معاینه فنی هستند، کارساز باشد و بتواند وضع تردد را مدیریت کند و موجب کاهش آلودگی هوا شود.

صدراعظم نوری تأکید کرد: هر چقدر از وسایل نقلیه شخصی کمتر و به جای آن از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود، آلاینده‌های کمتری منتشر و آلودگی هوا هم کمتر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    1 0
    لابد فکر میکنید ملت با پدیده وارونگی هوا علاوه بر مشکلات تنفسی به آلزایمر هم مبتلا میشوند ! مگر شما اصلاحاتچی ها نمیگفتید هوای آلوده تهران بخاطر استفاده از بنزین های غیر استاندارد پتروشیمی ها است و این جنایت در حق مردم است و دولت احمدی نژاد مقصر این جنایت است ... ؟! حالا چطور به این نتیجه رسیده اید که پدیده ای بنام وارونگی هوا هست و هیچ کاری هم نمیشود کرد ؟!
  • شاهد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    1 0
    به این عضو شورای (اسلامی) شهر بفرمائید: وارونگی هواااا نه دما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس