عبدالملک الحوثی نمایه

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت، کسانی که به دنبال جنگ و تحریم و در نتیجه تسلیم ما هستند، کار بی‌فایده‌ای انجام می‌دهند و عاقبت کار آنها زیان و خسران است.

به گزارش مشرق، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز شنبه به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) سخنرانی کرد و ولادت حضرت محمد (ص) را به ملت یمن و دیگر مسلمانان جهان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

زندان مخفیانه امارات در تاسیسات گازی «توتال» در جنوب یمن

ادامه مخالفت یمنی‌ها با توافق تحمیلی «ریاض»

سخنرانی عبدالملک الحوثی به مناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص)

وی در ادامه سخنرانی خود به آخرین تحولات یمن اشاره کرد و گفت که ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه می‌تواند پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه داشته باشد.

الحوثی تاکید کرد: «ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه یمن به معنای ادامه توسعه تجهیزات نظامی ما و حملات سخت‌تر ماست و این حق مشروع ماست».

وی افزود: «کسانی که به دنبال جنگ و تحریم و در نتیجه تسلیم ما هستند، کار بی‌فایده‌ای انجام می‌دهند و عاقبت کار آنها زیان و خسران است».

رهبر انصارالله با اشاره به تحولات اخیر لبنان و عراق از ملت‌های منطقه خواست مشکلاتشان را با احتیاط رفع کنند تا زمینه برای جولان دشمنان همانند آنچه که در عراق و لبنان رخ داده است، فراهم نشود.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد، خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی از رویدادهای عراق و لبنان خود گویای همه چیز است و مواضع صریح آمریکایی و صهیونیستی را نشان می‌دهد.

رهبر جنبش انصارالله یمن در تبیین مواضع کشورش در قبال رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل رژیم غاصب است و مواضع ضد اسرائیلی یمنی‌ها، انسانی، اخلاقی و دینی است».

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد، ملت یمن در صورت هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی، هیچ گونه تردیدی در اعلام جهاد علیه دشمن اسرائیلی ندارند.

وی در ادامه اعلام کرد که از ابتدای جنگ یمن تاکنون، بیش از ۱۲۰ میلیون بشکه نفت در مناطق تحت اشغال  ائتلاف سعودی-اماراتی به سرقت رفته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خوزستان IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    5 3
    سلام و صلوات خدا و رسول خدا بر تو ای مرد بزرگ
  • محمد SE ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    1 1
    با سلام چرا انصارالله ضرباتی مهلکتر از ارامکو برپیکر اقتصاد عربستان و امارات وارد نمیکند؟ مگر نه اینکه عربستان و امارات مردم مظلوم یمن را همچنان همه روزه مورد اماج حملات هوایی و زمینی خود قرار میدهند. چرا انصارالله از حداکثر توان خود در برابر این خبیثان استفاده نمیکند؟ انصارالله را تنها نگذارید.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    5 0
    دمشون گرم.هر چی هزینه کردن با فروش این مقدار نفت سود هم کردن از جنگ یمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس