عبدالملک الحوثی نمایه

رهبر انصارالله روز یکشنبه به مناسبت سالروز هجرت پیامبر اکرم (ص) سخنرانی و در آن به آخرین تحولات سیاسی و امنیتی یمن پرداخت.

به گزارش مشرق، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه به مناسبت سالروز هجرت پیامبر اعضم (ص) سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا عربستان با انصارالله وارد مذاکره می‌شود؟

پنج تحول مهم در پنجمین سال جنگ یمن

سید عبدالملک الحوثی در ابتدای سخنرانی خود فرا رسیین سالروز هجرت نبوی را به امت یمن و سایر امت‌های اسلامی تبریک و تهنئت گفت.

رهبر انصارالله در ادامه درباره آخرین تحولات سیاسی و میدانی یمن اشاره کرد و «جنایت ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه اسرای جنگی زندان ذمار را محکوم کرد».

وی تاکید کرد که «جنایت دشمنان علیه اسرای جنگی، حکایت از کینه‌توزی و انحطاط اخلاقی و انسانی و سردرگمی ائتلاف متجاوز و به بن بست رسیدن آن در جنگ یمن دارد».

الحوثی افزود: جنایت ائتلاف در حق اسرای جنگی، نشان می‌دهد که ائتلاف سعودی ریختن خون آحاد ملت یمن حتی طرفداران خود را مباح می‌داند.

وی در ادامه به مساله خیانت برخی از یمنی‌ها اشاره کرد و گفت که ائتلاف متجاوز سعودی، خیانتکاران را در خط مقدم جنگ قرار می‌دهد، اما هنگامی که خط مقدم را ترک می‌کنند، اقدام به قتل آنها می‌کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد، عربستان و امارات به خیانتکاران به چشم یک نوع کالا نگاه می‌کنند و هر طوری که می‌خواهند با آنها رفتار می‌کنند.

وی در ادامه به تحولات جنوب یمن اشاره کرد و گفت که تحولات اخیر عدن و شبوه نشان داد که ائتلاف چگونه از خیانتکاران محلی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله خطاب به خیانتکاران گفت: کسانی که استقلال و کرامت خود را می‌فروشند، به شدت بیچاره و درمانده هستند.اگر هیچ موضعی در قبال حمله دشمنان به اسرای جنگی نمی‌گیرید، بسیار در خسران هستید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 0
    خداوند متعال یار ویاورتان. باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس